Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hästarna var ute prick klockan 7, tack vare att deras husse hade gjort klart allt ute och klätt på Trulen. Längtar tills vi kan skruva ur brodden 🙈 Just nu slaktar han boots 🤪

Ska iväg och ta prov idag och idag vet jag att det är rätt dag 😂 Får se om jag får träna min häst sen eller om hans husse vill låna honom 😏
 
vilken sorts dekaler?
vinyl dekaler för fönstret
1646209683067.webp
 
Sovit nästan inget och när jag väl sov var det orolig sömn. Precis som i går mår jag lite konstigt, har ont överallt, och pms. :meh:

Har lönesamtal snart. Med tanke på att vi går back flera miljoner nu, och chefen pratar om att vi kan be om att få mer insatt på pensionen, eller köpa semesterdagar i stället för att få löneförhöjning känner jag att hoppet inte direkt är stort :p
 
Nej men lyckats lämna blod 🤪😏😂 Hon behövde bara sticka en gång i vardera arm 😏 Sköterskan är imponerad säger hon varje gång att jag är så avslappnad trots att de gör otroligt ont när de gräver efter blodkärl 🤪 Det sitter både djupt och smiter iväg.

Men nu hem till Trulbert ❤️🐎 Solen skiner.
 
Precis haft ett halvtimmeslångt telefonsamtal med den bröllopsfotograf vi kontaktat. Åh vilken härlig person, känns som vi valt helt rätt fotograf. Hon var hundmänniska precis som vi, och hon berättade om sig själv och sitt bröllop, att hon gifte sig med en transkvinna men som nu har de-transitionerat till man. Deras bilder är också helt fantastiska, ser så mycket fram emot att bli fotad vid stadshuset då det är en så himla vacker byggnad, mycket historia och en otrolig omgivning. Passar oss stockholmare perfekt 👌 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
580
· Visningar
56 592
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 348
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 351
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 909
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ny sadel, ont
  • Föräldrar till barn som rider
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp