Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har samma problem just nu!Precis skrivit klart lite stödanteckningar till seminariumet imorgon, skönt!
Fick också precis ett sms från killen där han skrev att han lagat den söndriga toalettsitsen med Karlssons klister (fästena gick sönder, plastskit) Fastighetsskötaren bytte den när killen flyttade in… vilket fick mig att undra, köper man som hyresgäst egen toalettsits? Eller ska man felanmäla toalettsitsen? Borde man inte bara köpa ny själv? Känns ju konstigt att skriva felanmälan om en söndrig toalettsits, men fastighetsskötaren bytte ju den förra som gick sönder när killen flyttade in? Någon som varit i denna sitsen?
Jag hade felanmält. Älskar att felanmäla grejerPrecis skrivit klart lite stödanteckningar till seminariumet imorgon, skönt!
Fick också precis ett sms från killen där han skrev att han lagat den söndriga toalettsitsen med Karlssons klister (fästena gick sönder, plastskit) Fastighetsskötaren bytte den när killen flyttade in… vilket fick mig att undra, köper man som hyresgäst egen toalettsits? Eller ska man felanmäla toalettsitsen? Borde man inte bara köpa ny själv? Känns ju konstigt att skriva felanmälan om en söndrig toalettsits, men fastighetsskötaren bytte ju den förra som gick sönder när killen flyttade in? Någon som varit i denna sitsen?
Låter helt rimligt tycker jagMin man har gått och lagt sig. Jag gick in sovrummet och gav honom en puss och sa jag älskar dej. Han svarar "jag älskar glassbilen"
Jag har samma problem just nu!
Jag har kommit fram till att jag köper en ny själv.. Känns mest jobbigt att felanmäla den..
Jag hade felanmält. Älskar att felanmäla grejer
Och våra fastighetsskötare är väldigt snälla!
Säg till vad hyresvärden säger sedan!Vad kul att du också har detta dilemma! Ja asså, tyckte det sen också blev så konstigt om man köper en toalettsits, tar man med sig den då när man flyttar? Vet ni vad, det får bli en felanmälan, så får vi se vad de säger
Jag hade köpt en ny, orka jiddra om det.Precis skrivit klart lite stödanteckningar till seminariumet imorgon, skönt!
GrattisJag är så trött Vill bara dra täcket över huvudet och komma fram igen om… säg 1 år? Ikväll ska vi ha lite firande hemma för att det är exakt 18 år sedan mina föräldrar fick mig. Men helst av allt vill jag bara ställa in allt och krypa ner under täcket istället