Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis skrivit klart lite stödanteckningar till seminariumet imorgon, skönt!

Fick också precis ett sms från killen där han skrev att han lagat den söndriga toalettsitsen med Karlssons klister O_oO_o (fästena gick sönder, plastskit) Fastighetsskötaren bytte den när killen flyttade in… vilket fick mig att undra, köper man som hyresgäst egen toalettsits? Eller ska man felanmäla toalettsitsen? Borde man inte bara köpa ny själv? 😂 Känns ju konstigt att skriva felanmälan om en söndrig toalettsits, men fastighetsskötaren bytte ju den förra som gick sönder när killen flyttade in? Någon som varit i denna sitsen? 🤣
 
Precis skrivit klart lite stödanteckningar till seminariumet imorgon, skönt!

Fick också precis ett sms från killen där han skrev att han lagat den söndriga toalettsitsen med Karlssons klister O_oO_o (fästena gick sönder, plastskit) Fastighetsskötaren bytte den när killen flyttade in… vilket fick mig att undra, köper man som hyresgäst egen toalettsits? Eller ska man felanmäla toalettsitsen? Borde man inte bara köpa ny själv? 😂 Känns ju konstigt att skriva felanmälan om en söndrig toalettsits, men fastighetsskötaren bytte ju den förra som gick sönder när killen flyttade in? Någon som varit i denna sitsen? 🤣
Jag har samma problem just nu! 😅
Jag har kommit fram till att jag köper en ny själv.. Känns mest jobbigt att felanmäla den.. 😅
 
Trött på mitt platta tråkiga hår. Har växlat mellan de schampon jag har hemma och fått samma resultat. Så jag kollade närmare på flaskorna och samtliga hette något med "repair" eller "dry". När jag nu klippt bort allt coronahår så är håret inte alls skadat längre.

Har kollat i affärerna och insett att nästan alla schampon är just repair eller för torrt och skadat hår.
Letat efter volymschampo och det har varit väldigt ont om det. Men idag hittade jag ett schampo för volym på Rusta (som är den butik i stan som har störst sortiment av hårvård). Hårtvätt imorgon. Få se om resultat blir bättre.....
 
Precis skrivit klart lite stödanteckningar till seminariumet imorgon, skönt!

Fick också precis ett sms från killen där han skrev att han lagat den söndriga toalettsitsen med Karlssons klister O_oO_o (fästena gick sönder, plastskit) Fastighetsskötaren bytte den när killen flyttade in… vilket fick mig att undra, köper man som hyresgäst egen toalettsits? Eller ska man felanmäla toalettsitsen? Borde man inte bara köpa ny själv? 😂 Känns ju konstigt att skriva felanmälan om en söndrig toalettsits, men fastighetsskötaren bytte ju den förra som gick sönder när killen flyttade in? Någon som varit i denna sitsen? 🤣
Jag hade felanmält. Älskar att felanmäla grejer :D

Och våra fastighetsskötare är väldigt snälla!
 
Jag har samma problem just nu! 😅
Jag har kommit fram till att jag köper en ny själv.. Känns mest jobbigt att felanmäla den.. 😅

Jag hade felanmält. Älskar att felanmäla grejer :D

Och våra fastighetsskötare är väldigt snälla!

Vad kul att du också har detta dilemma! :rofl: Ja asså, tyckte det sen också blev så konstigt om man köper en toalettsits, tar man med sig den då när man flyttar? :D Vet ni vad, det får bli en felanmälan, så får vi se vad de säger:angel:
 
Nej, men så klart ska inget gå smidigt :banghead: Ikväll ringde handläggaren från FK och sa att han saknar dokument på min individuella studieplan. Jag tror att det är han som inte scrollat ner och kollat på alla sidor, för jag vet att den ligger sist i ett dokument som jag skickade in. Men sånt här stressar sönder mig!

När vi (jag och mamma) hade bedömningssamtalet så visste han tex inte ens om att jag har autism-diagnos. Det står i typ varenda dokument jag skickat in att jag har autism 2, så sannolikheten att han råkat missa det känns inte så stor.
Nu säger han att han saknar min senaste individuella studieplan, som jag som sagt VET ligger längst ner i dokumentet som heter "individuell studieplan".

Ahhhh. Detta kanske låter som ingenting för någon annan men sånt här ger mig sån stress och ångest! Och jag kan ju inte heller kontrollera och/eller förebygga sånt här :arghh:

Edit: Det kommer säkert lösa sig. Men det hjälper inte mig precis just nu när allt bara blir (är) ett enda stort kaos 🤷🏽‍♀️
 
Precis skrivit klart lite stödanteckningar till seminariumet imorgon, skönt!

Fick också precis ett sms från killen där han skrev att han lagat den söndriga toalettsitsen med Karlssons klister O_oO_o (fästena gick sönder, plastskit) Fastighetsskötaren bytte den när killen flyttade in… vilket fick mig att undra, köper man som hyresgäst egen toalettsits? Eller ska man felanmäla toalettsitsen? Borde man inte bara köpa ny själv? 😂 Känns ju konstigt att skriva felanmälan om en söndrig toalettsits, men fastighetsskötaren bytte ju den förra som gick sönder när killen flyttade in? Någon som varit i denna sitsen? 🤣
Jag hade köpt en ny, orka jiddra om det. :p
 
Efter fikastunden med morfar for jag vidare till stallet och fixade och istället för promenad hemma tömkörde jag hästen 45 min; så nu har jag äntligen fått ihop mer steg (drygt 10.000) latmasken i mig får inte göra mig hur förslöad som helst; det finns gränser 😏. Först tog vi en sväng ute I skritt och så lite travarbete på volt och serpentinbågar på ridbanan; idag utan problem med styltor, skönt 😊. Pållan skötte sig finfint ända tills jag med kroppsspråket trigga henne till lite bus; då la hon av ett bocksprång rakt upp och sen röstade hon på sig som "det där va välbehövligt " 😅. Hon behövde liiite galopp på volt med, då blev hon mer nöjd 😊.
 
Min spamfilter är överfullt av "Heta tjejer i din närhet vill träffa dig!!" brev.
ja ja man får vara glad att de hamnar i spam filtret på en gång.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
580
· Visningar
56 551
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 347
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 351
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 909
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Dongel?
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp