Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Näääj! Fick äntligen provsvar och lillhunden har en parasit som är svår att få bort ur miljön. Så vi måste behandla hundarna och sanera allt. Jag har fortf feber och är sänkt. Men det är bara att börja. Vi bor ju stort och har en himla massa prylar och textilier som måste saneras.
Men nu vet vi iaf vad det är, hon kan få hjälp och bli frisk. :heart
 
Näääj! Fick äntligen provsvar och lillhunden har en parasit som är svår att få bort ur miljön. Så vi måste behandla hundarna och sanera allt. Jag har fortf feber och är sänkt. Men det är bara att börja. Vi bor ju stort och har en himla massa prylar och textilier som måste saneras.
Men nu vet vi iaf vad det är, hon kan få hjälp och bli frisk. :heart
Håller tummarna att det ska gå så bra och smidigt som det bara går :heart
 
1646147222819.png


I fjol kom kollegan med semlor från ett bageri här i närheten en dag när han var på bra humör, skojjar inte när jag säger att det är den godaste semlan jag någonsin ätit. Helt fantastisk. Så häromdagen bestämde jag att sådana skulle vi minsann ha på jobbet idag och gick in och förbokade. Kön när jag sen skulle hämta ut dem i morse var sinnessjuk och styckpriset per semla var nog åtminstone dubbelt så högt som för ett två-pack på mataffären (förlåt ekonomi-avdelningen :o:angel:).

Det var värt det. Med råge. :D:love:
 
Sitter och smälter en semla (:love:) och dricker en kopp starkt svenskt kaffe för att hjälpa nämnda smältning på traven. Ska snart ta tag i dagens sista arbetsuppgifter och sedan blir det banne mig drink och chips framför brasan före middagen även idag. Sambon och jag kom överens om att det + ordentlig fika varje dag ska vara standard under våra dagar här, trots att det egentligen är en arbetsdag precis som vilken annan. Men imorgon är det vår fredag minsann!
 
Nu verkar det iaf som visst jobbkaos har retts ut. Så sambo skulle köpa med sig semlor så vi kan fira lite.
Jag är ju sjuk, helt slut, hittade en död och söt räv vid tomtgränsen, har pms och grinade när jag såg ett tal Ukrainas president höll och översättaren grät. Så sambo tänkte att semlingar vore på sin plats idag för "läckan" som är mitt andranamn iom min blödighet.
Älskar semlingar! :heart
 
Näääj! Fick äntligen provsvar och lillhunden har en parasit som är svår att få bort ur miljön. Så vi måste behandla hundarna och sanera allt. Jag har fortf feber och är sänkt. Men det är bara att börja. Vi bor ju stort och har en himla massa prylar och textilier som måste saneras.
Men nu vet vi iaf vad det är, hon kan få hjälp och bli frisk. :heart

Giardia? 😱 :(
 
Näääj! Fick äntligen provsvar och lillhunden har en parasit som är svår att få bort ur miljön. Så vi måste behandla hundarna och sanera allt. Jag har fortf feber och är sänkt. Men det är bara att börja. Vi bor ju stort och har en himla massa prylar och textilier som måste saneras.
Men nu vet vi iaf vad det är, hon kan få hjälp och bli frisk. :heart
Giardia`?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
580
· Visningar
56 506
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 344
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 349
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 907
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Atletix
  • Lerig hage
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp