Grattis från mig med @godisklubba !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna att det ska gå så bra och smidigt som det bara gårNäääj! Fick äntligen provsvar och lillhunden har en parasit som är svår att få bort ur miljön. Så vi måste behandla hundarna och sanera allt. Jag har fortf feber och är sänkt. Men det är bara att börja. Vi bor ju stort och har en himla massa prylar och textilier som måste saneras.
Men nu vet vi iaf vad det är, hon kan få hjälp och bli frisk.
GrattisJag är så trött Vill bara dra täcket över huvudet och komma fram igen om… säg 1 år? Ikväll ska vi ha lite firande hemma för att det är exakt 18 år sedan mina föräldrar fick mig. Men helst av allt vill jag bara ställa in allt och krypa ner under täcket istället
Stort grattis på din dag!Jag är så trött Vill bara dra täcket över huvudet och komma fram igen om… säg 1 år? Ikväll ska vi ha lite firande hemma för att det är exakt 18 år sedan mina föräldrar fick mig. Men helst av allt vill jag bara ställa in allt och krypa ner under täcket istället
Näääj! Fick äntligen provsvar och lillhunden har en parasit som är svår att få bort ur miljön. Så vi måste behandla hundarna och sanera allt. Jag har fortf feber och är sänkt. Men det är bara att börja. Vi bor ju stort och har en himla massa prylar och textilier som måste saneras.
Ja, tyvärr! Inte kul alls..Giardia?
Så fint!Tack så jättemycket!
Och tack för de fina tårtorna @athena_arabians och @nejlica
Men jag fyller inte år idag, borde varit tydligare med det
Mina föräldrar adopterade mig när jag var 10,5 månader gammal, så vi firar både födelsedag och dagen de fick mig
Giardia`?Näääj! Fick äntligen provsvar och lillhunden har en parasit som är svår att få bort ur miljön. Så vi måste behandla hundarna och sanera allt. Jag har fortf feber och är sänkt. Men det är bara att börja. Vi bor ju stort och har en himla massa prylar och textilier som måste saneras.
Ja, tyvärr! Har aldrig behövt ha med det att göra förut. Känns rätt trist. Men bara lillprutten blir frisk så får vi väl sanera och städa hej vilt.Giardia`?