Grattis @godisklubba
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis pÄ myndighetsdagen!Jag Àr sÄ trött Vill bara dra tÀcket över huvudet och komma fram igen om⊠sÀg 1 Är? IkvÀll ska vi ha lite firande hemma för att det Àr exakt 18 Är sedan mina förÀldrar fick mig. Men helst av allt vill jag bara stÀlla in allt och krypa ner under tÀcket istÀllet
Skönt med schysst lÀrare!Kan konstatera att min ena lÀrare Àr vÀldigt snÀll. Jag lyckades tvÄ gÄnger(!) skicka in en uppgift med ett rejÀlt slarvfel, och hon lÀt mig rÀtta det ÀndÄ mer Àn en vecka efter inlÀmning, för hon tyckte det vore synd om det blev fel bara pga slarv Men, nu Àr det ordnat. Ska fira med att Àta lunch.
Grattis pÄ födelsedagen!
Tack sÄ jÀttemycket!Grattis pÄ myndighetsdagen!
DÄ gÄr vi fira dig snart igen! :idea1:Tack sÄ jÀttemycket!
Och tack för de fina tÄrtorna @athena_arabians och @nejlica
Men jag fyller inte Ă„r idag, borde varit tydligare med det
Mina förÀldrar adopterade mig nÀr jag var 10,5 mÄnader gammal, sÄ vi firar bÄde födelsedag och dagen de fick mig
Tack sÄ jÀttemycket!
Mina förÀldrar adopterade mig nÀr jag var 10,5 mÄnader gammal, sÄ vi firar bÄde födelsedag och dagen de fick mig
Grattis pÄ första firandedagen iÄr!Jag Àr sÄ trött Vill bara dra tÀcket över huvudet och komma fram igen om⊠sÀg 1 Är? IkvÀll ska vi ha lite firande hemma för att det Àr exakt 18 Är sedan mina förÀldrar fick mig. Men helst av allt vill jag bara stÀlla in allt och krypa ner under tÀcket istÀllet
LĂ„ter perfekt â€Tack sĂ„ jĂ€ttemycket!
Tack sÄ jÀttemycket!
Jag Àr sÄ trött Vill bara dra tÀcket över huvudet och komma fram igen om⊠sÀg 1 Är? IkvÀll ska vi ha lite firande hemma för att det Àr exakt 18 Är sedan mina förÀldrar fick mig. Men helst av allt vill jag bara stÀlla in allt och krypa ner under tÀcket istÀllet
Haha ja, om ni villDÄ gÄr vi fira dig snart igen! :idea1:
Klart att ni ska fira bÀgge dagarna!
Ja, det Àr faktiskt ganska mysigtDet lÄter ju verkligen vÀrt att fira det med!
Grattis pÄ första firandedagen iÄr! Visa bifogad fil 86698
Tack!Trots ovan sÄ grattis pÄ adoptionsdagen