Vad gör vi? CXLX

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Stort grattis @godisklubba :banana: Jag kunde inte vÀlja sÄ du fÄr tvÄ tÄrtor :D

1-Cat-Cake-10-1-of-1.jpg


900_865467FHvD_kitten-birthday-cake.jpg
 
Kan konstatera att min ena lÀrare Àr vÀldigt snÀll. Jag lyckades tvÄ gÄnger(!) skicka in en uppgift med ett rejÀlt slarvfel, och hon lÀt mig rÀtta det ÀndÄ mer Àn en vecka efter inlÀmning, för hon tyckte det vore synd om det blev fel bara pga slarv :p Men, nu Àr det ordnat. Ska fira med att Àta lunch.
 
Kan konstatera att min ena lÀrare Àr vÀldigt snÀll. Jag lyckades tvÄ gÄnger(!) skicka in en uppgift med ett rejÀlt slarvfel, och hon lÀt mig rÀtta det ÀndÄ mer Àn en vecka efter inlÀmning, för hon tyckte det vore synd om det blev fel bara pga slarv :p Men, nu Àr det ordnat. Ska fira med att Àta lunch.
Skönt med schysst lÀrare!
 
KĂ€nde en viss sveda/irritation I ena ögonvrĂ„n nĂ€r jag satte i linserna. Skulle eg tro pĂ„ torrhet I ögena snarare Ă€n att jag inte skulle tĂ„la katter, tulpaner osv. Menar. Torr luft av vintern, torrt inne av eldning, alldeles för mycket skĂ€rmtittande. Inget konstigt direkt!! För min nĂ€sa..PĂ„ den flagnar huden sĂ„ en ser allmĂ€nt skabbig ut 😆. Men vad gör vĂ€l det...Semledagen, vĂ„r och sol 😍
 
Visa bifogad fil 86697

Grattis!!! đŸ„łđŸŽ‰

Hoppas du fÄr en lugn fin födelsedag ÀndÄ :heart
Grattis pÄ födelsedagen!
Stort grattis @godisklubba :banana: Jag kunde inte vÀlja sÄ du fÄr tvÄ tÄrtor :D

1-Cat-Cake-10-1-of-1.jpg


900_865467FHvD_kitten-birthday-cake.jpg
Grattis pÄ myndighetsdagen!
Tack sÄ jÀttemycket! <3
Och tack för de fina tÄrtorna @athena_arabians och @nejlica <3

Men jag fyller inte Ă„r idag, borde varit tydligare med det :o
Mina förĂ€ldrar adopterade mig nĂ€r jag var 10,5 mĂ„nader gammal, sĂ„ vi firar bĂ„de födelsedag och dagen de fick mig 😍💕
 
Jag Ă€r sĂ„ trött :sleep: Vill bara dra tĂ€cket över huvudet och komma fram igen om
 sĂ€g 1 Ă„r? IkvĂ€ll ska vi ha lite firande hemma för att det Ă€r exakt 18 Ă„r sedan mina förĂ€ldrar fick mig. Men helst av allt vill jag bara stĂ€lla in allt och krypa ner under tĂ€cket istĂ€llet 🛌

Trots ovan sĂ„ grattis pĂ„ adoptionsdagen 🎈
 
Senast Àndrad:
DÄ gÄr vi fira dig snart igen! :idea1:
Haha ja, om ni vill :)

Klart att ni ska fira bÀgge dagarna! :heart
Det lÄter ju verkligen vÀrt att fira det med! :love::heart
Ja, det Àr faktiskt ganska mysigt :love:
Och skönt att det inte Àr sÄ "stort". Vi brukar fika ensamma hemma (numer Àr pappas nya och tvÄÄringen ocksÄ med) och ibland har mamma och pappa hittat nÄgot litet som de ger mig och min bror <3 :D

Grattis pĂ„ första firandedagen iĂ„r! đŸ„ł 💐 Visa bifogad fil 86698
Trots ovan sĂ„ grattis pĂ„ adoptionsdagen 🎈
Tack! ❀
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Svar
580
· Visningar
56 434
  • LĂ„st
Tjatter Ny trĂ„d! Jag stör mig pĂ„ att jag inte har nĂ„t att störa mig pĂ„ 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 341
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny trĂ„d dĂ„ den andra lĂ„g pĂ„ 100sidor och snart 2000 inlĂ€gg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 349
  • Omröstning Omröstning
Tjatter LÀste i en annan trÄd att de ska gÄ i konkurs och kom pÄ att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur mÄnga har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 907
Senast: Lyan
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp