Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har rätt kassa odds faktiskt..Har diskussion med katten. Jag tycker att hon kan ligga brevid och gosa, så lovar jag att klappa, och samtidigt kan jag då jobba vidare. Men hon tycker att hon ska vara på matte med sitt ansikte i höjd med mitt så att hon kan stirra in i mina ögon medan hon knådar skiten ur mig.
Undrar vem som kommer att vinna
Bökigt. Vet hur en del patienter förklarat för mig hur de fått krångla med CDK-slangar innan de fått AV-fistel.Behöver duscha och sen gå och lägga mig.
Dragit ut på duschen eftersom det är så bökigt att vattensäkra slangarna för dialysen . Det går åt en del plast och tejp.
Fasar för sånt utifall jag får permanent lungdrän. Jag föreslog bag-in-box kran men läkarn sa att riktigt så blir det inteBehöver duscha och sen gå och lägga mig.
Dragit ut på duschen eftersom det är så bökigt att vattensäkra slangarna för dialysen . Det går åt en del plast och tejp.
De spelar cricket på tv. Det är en sport jag verkligen inte förstår hur den fungerar.
Jätte! Undrar hur alkoholhalten var i teet när britterna kom på det där.Jag tittade en del på det i Australien. Luriga regler!
De verkar ha bättre koll på klockan än vad jag harDet är kajor som ska gå och lägga sig tror jag
Verkligen inte som planerat.
Dagen kan bli precis hur lång som helst.
Bästa utsikten! Jag saknar att köra häst SÅ mycket! Ridningen är verkligen give or take, men att köra är så underbart tycker jag!Kollade på de inspelade föreläsningen på morgonen, tog en kort Power nap. Nu har jag hunnit köra Trulis Mockat och idag måste de gå in lite tidigare då deras husse ska på kvällstrav Trulen ser väldigt nöjd ut när han står och sover i solen efter sin skogstur. Han kom i full fräs när han såg vagnen rulla ut från logen. Min bästa medicin mot allt
Egentligen skulle jag och mamma fira lillasyster som fyller år här i dagarna men deras barn har blivit sjuk så vi fick flytta de framåt på framtiden
Visa bifogad fil 86665