Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dag 4 i covidkarantänen. Trött, hostar och snorar orkar knappt sitta upp och Jobba men betade av mejlkorgen och andra viktiga göromål. Nu ska jag ta mig ett varmt bad och sen sova lite till.
Trögt att jobba denna veckan men har väl strukturerat upp och börjat pricka av en del i alla fall. Fyra dagars ledigt snart sen väntas en hektiskt jobbmånad.
Ungarna har jullov men det är inga större problem att jobba med dom hemma
Lever och idag är orken tillbaka hyfsat efter de givit mig mirakel medicin mot luftrören som pep och rosslade Så nu måste jag plugga ikapp och får väl plugga dygnet runt men va tusan vi kör ända in i kaklet
Vi vaknade båda upp sjuka idag. Så vi fick avboka besök som skulle kommit hit.
Jättetråkigt! Men samtidigt gött att gå och lägga sig igen nu efter att ha grejat med hundarna ett tag.
Är typ tillbaka efter en helt galen mental svacka. Skönt att det inte är så långt kvar att jobba.
I kväll ska jag äta middag på slott, noll koll på vad man ska ha på sig och nojar över det