Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi prata om det idag 😅 Att snart åker de på plast kosta vad det kosta vill 😭 Typ .. Båda hans tidigare tränare säger att han har varit hemsk hela livet på vintern med skor, han måste skos med jätte täta Intervaller och helst utan brodd men lätt när vi bor där vi gör, finns inte en häst som kan gå en meter utan brodd hos oss 😵‍💫
Kan han inte ha sidokappa på vintern?
Det hade jag på mina
 
Katterna är här! Den ena började sin visit med att hoppa från loftet och landa på ovansidan av ramen på en oljemålning som gungade en aning. Kaos! Men nu är läget lugnt, alla blomkrukor och antika porslins-figurer är undangömda och marodörerna har lugnat sig.

Svårt att plåta pga mörkt och de rör på sig men här är den ena!

776352EB-3C58-4B19-A664-923B7636CAF1.jpeg
 
Katterna är här! Den ena började sin visit med att hoppa från loftet och landa på ovansidan av ramen på en oljemålning som gungade en aning. Kaos! Men nu är läget lugnt, alla blomkrukor och antika porslins-figurer är undangömda och marodörerna har lugnat sig.

Svårt att plåta pga mörkt och de rör på sig men här är den ena!

Visa bifogad fil 82631
Så mysigt och spännande ni ska ha det ihop! Vilken läckerbit! :love:
 
Inte testat just de, om inte annat får vi testa för just nu driver han alla till vansinne 😬 Blir ju avbrott i träningen i tid och otid 😵‍💫
Min varmblodstravare har sidokappor runt om, har haft tåkappor innan men då tappar hon lättare.
Hon tappar de här när de är helt nerslipade vilket bak är efter en månad (utan ridning):bag:

Är glad över att det inte är broddväder här trots 5 minus. Men nästa skoning (ganska snart) får de allt få möjlighet att brodda iaf, kan ju bli glashalt på en dag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
804
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
716
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp