Snart ska jag på bio och se Utvandrarna. Hoppas på att den är så bra som jag tror.
Åh så spännande! Du får rapportera om vad du tyckte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snart ska jag på bio och se Utvandrarna. Hoppas på att den är så bra som jag tror.
Ok. Min gammelman (kblstravare) hade boots fram när det var blött och lerigt i hagen för att minska andelen tappskorHjälper inte Vi har prövat han behöver skalpers eller allra helst förstärkta skor på bakhovarna den här årstiden!
Den var verkligen bra!Åh så spännande! Du får rapportera om vad du tyckte.
Kan han inte ha sidokappa på vintern?Vi prata om det idag Att snart åker de på plast kosta vad det kosta vill Typ .. Båda hans tidigare tränare säger att han har varit hemsk hela livet på vintern med skor, han måste skos med jätte täta Intervaller och helst utan brodd men lätt när vi bor där vi gör, finns inte en häst som kan gå en meter utan brodd hos oss
Inte testat just de, om inte annat får vi testa för just nu driver han alla till vansinne Blir ju avbrott i träningen i tid och otidKan han inte ha sidokappa på vintern?
Det hade jag på mina
Jag har sidokappor bak och fyra broddarInte testat just de, om inte annat får vi testa för just nu driver han alla till vansinne Blir ju avbrott i träningen i tid och otid
Kan vara värt att testa faktiskt. Är ju inte så vanligt med sidokappor bak inom trav men på din låter det som ett bättre alternativ än tåkappor.Inte testat just de, om inte annat får vi testa för just nu driver han alla till vansinne Blir ju avbrott i träningen i tid och otid
Helt underbarKatterna är här! Den ena började sin visit med att hoppa från loftet och landa på ovansidan av ramen på en oljemålning som gungade en aning. Kaos! Men nu är läget lugnt, alla blomkrukor och antika porslins-figurer är undangömda och marodörerna har lugnat sig.
Svårt att plåta pga mörkt och de rör på sig men här är den ena!
Visa bifogad fil 82631
Och han hade dessutom tjock sulor + fyllning fram, året runt pga sin strålbenshälta/ringkotaOk. Min gammelman (kblstravare) hade boots fram när det var blött och lerigt i hagen för att minska andelen tappskor
Hans rekord var 3 på 12 dar...
Så mysigt och spännande ni ska ha det ihop! Vilken läckerbit!Katterna är här! Den ena började sin visit med att hoppa från loftet och landa på ovansidan av ramen på en oljemålning som gungade en aning. Kaos! Men nu är läget lugnt, alla blomkrukor och antika porslins-figurer är undangömda och marodörerna har lugnat sig.
Svårt att plåta pga mörkt och de rör på sig men här är den ena!
Visa bifogad fil 82631
Min strulpelle hade sidokappor bak ett tag med. Och skulle ha höga klackar på bakskorna. Fram hade han ringskor + sula i många år tills, han blev hel sjukpensionär, då blev det vanliga skor fram + sula. Klackar i bakJag har sidokappor bak och fyra broddar
Dock inte snösula
Beklagar förlustenKom nyss hem. De ringde från sjukhuset att pappa gått bort. Önskade att jag hade vetat att han låg inne. Fick inte ens säga farväl. Livlös i sängen. Trodde ett tag att de tagit fel för visst andades han. Såg det tydligt.
Måste ha sett fel.
Min varmblodstravare har sidokappor runt om, har haft tåkappor innan men då tappar hon lättare.Inte testat just de, om inte annat får vi testa för just nu driver han alla till vansinne Blir ju avbrott i träningen i tid och otid