Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom myser med te framför brasan, dom ligger och sover länge, dom tar långa promenader med vovvar och dom äter onyttiga saker /Mvh hästlösFunderar på vad människor utan häst roar sig med? Medryttaren tar hand om hästen idag
Eller syr en klänning, bygger pussel och dricker te framför en film.Dom myser med te framför brasan, dom ligger och sover länge, dom tar långa promenader med vovvar och dom äter onyttiga saker /Mvh hästlös
Hade sovmorgon, åkt pulka i pulkabacken, fikat och tittar nu på Pettson och Findus.Funderar på vad människor utan häst roar sig med? Medryttaren tar hand om hästen idag
Jag tror att min systerson, 6 år gammal, tyckte att jag fick för lite julklappar i går jämfört med honom, för han skrev ner och gav mig en önskelista på saker jag kunde önska mig när jag fyller år.
Han känner helt klart sin moster !
Visa bifogad fil 82589
TackGrattis i efterskott @Calmiche
Boots?Visa bifogad fil 82568
God Jul matte från Trulis. Vänligen slå tillbaka min bakskor när du får tid över
Alltså jag orkar inte Han har plockat båda två. Hatar den här årstiden när han måste ha tåkappa,sulor och brodd .. Han plockar skor var och varannan vecka pga av att han inte breddar när han skrittar...