Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror att min systerson, 6 år gammal, tyckte att jag fick för lite julklappar i går jämfört med honom, för han skrev ner och gav mig en önskelista på saker jag kunde önska mig när jag fyller år.

Han känner helt klart sin moster :D!

C2C4A78D-801E-4C29-8523-EECE782A5791.jpeg
 
Vart iväg på lite mathandling med mamma, rätt skönt ta det lugnt en stund. Nu tillbaka i kaoset och väntar på att kaffet ska bli klart. Kollar efter buss/tågtider också, de bor så avigt till så finns få turer som går raka vägen men tar jag en omväg på nån timme finns det massvis... får se vad det blir.
 
Har just kommit hem från jobbet och matat djuren, jag är så glad att jag fick jobba över jul i år igen, det är rätt trevligt!
Jag fick också klappa på en av de Mycket söta hotellhundarna som jag spanade i ögonvrån igår - en vit/creme liten chow-chow. Alltså jag vet aldrig om jag sett något så gulligt och fluffigt i hela mitt liv! 🥰😍🥰
Inte så dumt att få städa allmänutrymmena, jag får ju röra mig i korridorerna och se alla djuren. Jag är en sådan tioåring. :D

Nu ska jag ut med våfflan på promenad, kisse nyser och får stanna inne. :heart
 
Väntar på drottningens årliga jultal. För att få tiden att gå så rengör jag kakelfogar i badrummet (ja jag har satt tråden om inredningskaos på ignore för min mentala hälsas skull :angel: :D )

03C8CB4A-1A11-48AA-8721-3611D11F0101.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
804
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
716
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp