Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom nyss hem. De ringde från sjukhuset att pappa gått bort. Önskade att jag hade vetat att han låg inne. Fick inte ens säga farväl. Livlös i sängen. Trodde ett tag att de tagit fel för visst andades han. Såg det tydligt.
Måste ha sett fel.
Åh nej, så hemskt och sorgligt för dig! Beklagar verkligen. Vad kan man säga? :cry::heart Hoppas du har stöd hemma, ta hand om dig!
 
Kom nyss hem. De ringde från sjukhuset att pappa gått bort. Önskade att jag hade vetat att han låg inne. Fick inte ens säga farväl. Livlös i sängen. Trodde ett tag att de tagit fel för visst andades han. Såg det tydligt.
Måste ha sett fel.

Men nej :cry: Jag beklagar förlusten så :heart

Har du någon i närheten som kan göra dig sällskap?
 
Vaknat och landat i soffan efter morgonrastning och frukost. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Fortfarande förkyld tyvärr, annars hade det varit trevligt att träffa föräldrarna när de kommer hem från julfirandet hos bror..

Svårt att bestämma mig för vart dagens långpromenad ska gå med, är alltid så mycket folk ute på juldagen om det är fint väder 🤨
 
Fastan framför en film igår så kom inte i säng för ens klockan var en bit över 2 .. Men ibland är det skönt att bara sitta i soffan själv när alla andra sover 🙃

Nu klä på mig ett visst antal lager kläder sen ska Trulis köras. Måste packa In vattenpumpen med så vattnet inte fryser.
 
Lyssnar på Måneskin med favorithörlurarna och städar. Musiken är så bra att jag glömmer bort hur tråkigt det är med städning :p Måste verkligen försöka få ordning här innan valp kommer, så det är lika bra att sätta fart redan nu eftersom det är så mycket att fixa...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
803
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
716
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp