Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh nej, så hemskt och sorgligt för dig! Beklagar verkligen. Vad kan man säga? Hoppas du har stöd hemma, ta hand om dig!Kom nyss hem. De ringde från sjukhuset att pappa gått bort. Önskade att jag hade vetat att han låg inne. Fick inte ens säga farväl. Livlös i sängen. Trodde ett tag att de tagit fel för visst andades han. Såg det tydligt.
Måste ha sett fel.
BeklagarKom nyss hem. De ringde från sjukhuset att pappa gått bort. Önskade att jag hade vetat att han låg inne. Fick inte ens säga farväl. Livlös i sängen. Trodde ett tag att de tagit fel för visst andades han. Såg det tydligt.
Måste ha sett fel.
Jag beklagar och vi skickar all värme och kärlek till digKom nyss hem. De ringde från sjukhuset att pappa gått bort. Önskade att jag hade vetat att han låg inne. Fick inte ens säga farväl. Livlös i sängen. Trodde ett tag att de tagit fel för visst andades han. Såg det tydligt.
Måste ha sett fel.
Kom nyss hem. De ringde från sjukhuset att pappa gått bort. Önskade att jag hade vetat att han låg inne. Fick inte ens säga farväl. Livlös i sängen. Trodde ett tag att de tagit fel för visst andades han. Såg det tydligt.
Måste ha sett fel.
Men så fruktansvärt! Beklagar innerligt och skickar en stor kram!Kom nyss hem. De ringde från sjukhuset att pappa gått bort. Önskade att jag hade vetat att han låg inne. Fick inte ens säga farväl. Livlös i sängen. Trodde ett tag att de tagit fel för visst andades han. Såg det tydligt.
Måste ha sett fel.
Åh nej, va hemskt Hoppas du har någon som kan hålla dig sällskap (om du vill ha det). Ta hand om digKom nyss hem. De ringde från sjukhuset att pappa gått bort. Önskade att jag hade vetat att han låg inne. Fick inte ens säga farväl. Livlös i sängen. Trodde ett tag att de tagit fel för visst andades han. Såg det tydligt.
Måste ha sett fel.
Korv hade jag inte ätit en vecka efter bäst före.