Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Visste inte om jag skulle lägga den här eller i störigt-tråden
IMG_20211225_093940__01.jpg

-20 grader. Kom igen liksom.

(Det är inte jag som kör, jag bara tog kortet)
 
IMG_20211225_101645994.jpg

God Jul matte från Trulis. Vänligen slå tillbaka min bakskor när du får tid över 💁🙃😂


Alltså jag orkar inte 😭 Han har plockat båda två. Hatar den här årstiden när han måste ha tåkappa,sulor och brodd .. Han plockar skor var och varannan vecka pga av att han inte breddar när han skrittar...
 
Ny skodd häst igen 💁😏 Och matte tappa sugen totalt idag. Han är då väldigt speciell denna grabb. Han får gå i sin hage idag och matte tänker ägna resten av dagen åt att läsa en bok på nya läsplattan 🥱 Gör inget måste väl egentligen fortsätta smälta ned julmaten orkade inte ens äta frukost i morse var fortfarande mätt 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
804
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
716
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp