Min svarta bil är mer grå än svartMin nya bil på jobbet sen
VW Passat SportsCombi GTE 1,4 TSI Plug-In Hybrid 218 hk
Vet inte om den är vit eller svart tydligen fanns inte smutsgrå att välja för det hade varit det bästa för mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min svarta bil är mer grå än svartMin nya bil på jobbet sen
VW Passat SportsCombi GTE 1,4 TSI Plug-In Hybrid 218 hk
Vet inte om den är vit eller svart tydligen fanns inte smutsgrå att välja för det hade varit det bästa för mig
Min medMin svarta bil är mer grå än svart
Åh så gottPå ena ägg, ost, gurka, tomat, vindruvor och oliver
Den andra ost, skinka, gurka, tomat, vindruvor och oliver
Grusvägen till stalletMin med
Min förra bil var grå bästa färgen juh nu har jag en som ska föreställa vara svart Sist tvättade jag bilen en fredag morgon innan jobbet....
på fredag eftermiddag när jag skulle åka hem hade jag lera över hela högersidan av bilen
Jag hade rätt när jag var tveksam inför dagen. Eftersom en av sjukhusbevakningarna slagit runt inatt blev det ett omfall. De ville stärka bevakningen på sjukhuset så jag hamnade visst där. Mycket bra kollegor men ändå
Ingen mat med mig, inga snacks, ingen energidryck. Jaja, det får väl gå på vilja ...
Min med
Min förra bil var grå bästa färgen juh nu har jag en som ska föreställa vara svart Sist tvättade jag bilen en fredag morgon innan jobbet....
på fredag eftermiddag när jag skulle åka hem hade jag lera över hela högersidan av bilen
Men hallå, jag känner mig lite kränkt här! Skellefteå är ju "hel-inne" just nu!Varvar ner i sängen (med telefonen i högsta hugg, aja baja!) och fnissar fortfarande åt sambon som plötsligt kläckte ur sig: "Skellefteå - where's that? Is that some sort of fancy holiday place or something?"
Jag bara "Eeeh, nja, inte direkt..."
Vet fortfarande inte var han fick det ifrån eller varför i hela fridens namn Skellefteå kom upp på hans radar såhär på kvällskvisten. Det är mer underhållande än man skulle kunna tro att ha en icke-svensk partner!
Aha... det är hästarnas fel. Håller helt med mina hästar är dessutom lortgrisar så det stämmer rätt braGrusvägen till stallet
Något säger mig att din definition av "hel-inne" skiljer sig något från minMen hallå, jag känner mig lite kränkt här! Skellefteå är ju "hel-inne" just nu!
Fråga sjukhuspersonalen om de kan hjälpa dig. Kanske finns t.ex någon sekreterare som kan ställa upp.Jag hade rätt när jag var tveksam inför dagen. Eftersom en av sjukhusbevakningarna slagit runt inatt blev det ett omfall. De ville stärka bevakningen på sjukhuset så jag hamnade visst där. Mycket bra kollegor men ändå
Ingen mat med mig, inga snacks, ingen energidryck. Jaja, det får väl gå på vilja ...
Det är som när en kompis funderade på att komma hit för att plugga. Han kollade på Växjö bland annat.Varvar ner i sängen (med telefonen i högsta hugg, aja baja!) och fnissar fortfarande åt sambon som plötsligt kläckte ur sig: "Skellefteå - where's that? Is that some sort of fancy holiday place or something?"
Jag bara "Eeeh, nja, inte direkt..."
Vet fortfarande inte var han fick det ifrån eller varför i hela fridens namn Skellefteå kom upp på hans radar såhär på kvällskvisten. Det är mer underhållande än man skulle kunna tro att ha en icke-svensk partner!
Det är hästens fel att bilen är skitig även på insidan enda fördelen med att hästen står i sjukhage just nuAha... det är hästarnas fel. Håller helt med mina hästar är dessutom lortgrisar så det stämmer rätt bra
Ja alltså jag ska ju inte sticka under stol med att det the ett tag innan jag fattade att det var just S-k-e-l-l-e-f-t-e-å han försökte säga där i går kväll!Det är som när en kompis funderade på att komma hit för att plugga. Han kollade på Växjö bland annat.
"Vaa... va... vaaeeää... wax... vaeegjo... fuck it. Vagina, Sweden" Fattade inte vad han menade, hanfick skriva namnet för att jag skulle fatta.
Ja alltså jag ska ju inte sticka under stol med att det the ett tag innan jag fattade att det var just S-k-e-l-l-e-f-t-e-å han försökte säga där i går kväll!
Finns en gata i Västervik. Perugatan.Testa om han klarar Abborrträskliden Jag är svensk och klarar det inte (enligt min käre norrländske särbo då... men han kan f-n inte uttala namn här i Dalarna på rätt sätt heller ).
jag måste göra något fel! min svarta är svart!Min svarta bil är mer grå än svart
Det räcker att jag ber min tyske make uttala ordet ”sjö”. Det går typ inte.Testa om han klarar Abborrträskliden Jag är svensk och klarar det inte (enligt min käre norrländske särbo då... men han kan f-n inte uttala namn här i Dalarna på rätt sätt heller ).
Edit: Överkurs är Spraxkya här i Dalarna