Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min nya bil på jobbet sen :D :banana:

476679_1280.jpg

VW Passat SportsCombi GTE 1,4 TSI Plug-In Hybrid 218 hk

Vet inte om den är vit eller svart tydligen fanns inte smutsgrå att välja för det hade varit det bästa för mig :D
Min svarta bil är mer grå än svart :rofl:
 
Jag hade rätt när jag var tveksam inför dagen. Eftersom en av sjukhusbevakningarna slagit runt inatt blev det ett omfall. De ville stärka bevakningen på sjukhuset så jag hamnade visst där. Mycket bra kollegor men ändå :meh:
Ingen mat med mig, inga snacks, ingen energidryck. Jaja, det får väl gå på vilja ...

Önskar jag kunde swisha en koffeindricka till dig :heart
 
Min med :D

Min förra bil var grå bästa färgen juh nu har jag en som ska föreställa vara svart :rofl: Sist tvättade jag bilen en fredag morgon innan jobbet....
på fredag eftermiddag när jag skulle åka hem hade jag lera över hela högersidan av bilen :rofl:

Jag använde hyrbil när jobbilen var på service under ett borrprogram i Jämtland. Det var på vårkanten så grusvägarna var inte helt snötäckta och bilen var svart... med betoning på VAR, den hade mest en gulgrå färg när jag lämnade tillbaka den :rofl:
 
Varvar ner i sängen (med telefonen i högsta hugg, aja baja!) och fnissar fortfarande åt sambon som plötsligt kläckte ur sig: "Skellefteå - where's that? Is that some sort of fancy holiday place or something?"

Jag bara "Eeeh, nja, inte direkt..."

Vet fortfarande inte var han fick det ifrån eller varför i hela fridens namn Skellefteå kom upp på hans radar såhär på kvällskvisten. Det är mer underhållande än man skulle kunna tro att ha en icke-svensk partner! :laugh:
Men hallå, jag känner mig lite kränkt här! Skellefteå är ju "hel-inne" just nu! :nailbiting::rofl:
 
Jag hade rätt när jag var tveksam inför dagen. Eftersom en av sjukhusbevakningarna slagit runt inatt blev det ett omfall. De ville stärka bevakningen på sjukhuset så jag hamnade visst där. Mycket bra kollegor men ändå :meh:
Ingen mat med mig, inga snacks, ingen energidryck. Jaja, det får väl gå på vilja ...
Fråga sjukhuspersonalen om de kan hjälpa dig. Kanske finns t.ex någon sekreterare som kan ställa upp.
 
Jag sitter på bussen till flygplatsen för att åka hem till Sverige en vända tillsammans med min Skellefteå-tokiga sambo. Till hans stora besvikelse kommer vi dock inte att besöka Skellefteå. Vi ska främst uträtta en massa bröllopsrelaterade ärenden, men även passa på att fira mammas födelsedag samt umgås med min 6 månader gamla brorson 😊 Ja, och så ska vi träffa en massa vänner såklart. Och äta semlor. Och åka skridskor. Och hänga i huset vid havet. Och provbo på bröllopshotellet. Och och och... Puh, tur att vi har 10 dagar på oss! :D
 
Varvar ner i sängen (med telefonen i högsta hugg, aja baja!) och fnissar fortfarande åt sambon som plötsligt kläckte ur sig: "Skellefteå - where's that? Is that some sort of fancy holiday place or something?"

Jag bara "Eeeh, nja, inte direkt..."

Vet fortfarande inte var han fick det ifrån eller varför i hela fridens namn Skellefteå kom upp på hans radar såhär på kvällskvisten. Det är mer underhållande än man skulle kunna tro att ha en icke-svensk partner! :laugh:
Det är som när en kompis funderade på att komma hit för att plugga. Han kollade på Växjö bland annat.
"Vaa... va... vaaeeää... wax... vaeegjo... fuck it. Vagina, Sweden" :D Fattade inte vad han menade, hanfick skriva namnet för att jag skulle fatta.
 
Det är som när en kompis funderade på att komma hit för att plugga. Han kollade på Växjö bland annat.
"Vaa... va... vaaeeää... wax... vaeegjo... fuck it. Vagina, Sweden" :D Fattade inte vad han menade, hanfick skriva namnet för att jag skulle fatta.
Ja alltså jag ska ju inte sticka under stol med att det the ett tag innan jag fattade att det var just S-k-e-l-l-e-f-t-e-å han försökte säga där i går kväll! :D
 
Ja alltså jag ska ju inte sticka under stol med att det the ett tag innan jag fattade att det var just S-k-e-l-l-e-f-t-e-å han försökte säga där i går kväll! :D

Testa om han klarar Abborrträskliden :angel: Jag är svensk och klarar det inte (enligt min käre norrländske särbo då... men han kan f-n inte uttala namn här i Dalarna på rätt sätt heller :cautious:).

Edit: Överkurs är Spraxkya här i Dalarna :angel:
 
Testa om han klarar Abborrträskliden :angel: Jag är svensk och klarar det inte (enligt min käre norrländske särbo då... men han kan f-n inte uttala namn här i Dalarna på rätt sätt heller :cautious:).
Finns en gata i Västervik. Perugatan.
Alla uttalar den som landet Peru, Peru-gatan.
Alla gamla rävar vet att nejnej. Det är Péerugatan. Vet inte hur många gånger jag fått tänka om när någon ny människa kommer och babblar om Perugatan, den finns ju liksom inte i min värld :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 586
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp