Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar pröva nya saker, men den drycken har jag bara hört dåligt om så inte vågar prova.Eftersom mitt potatiskaffe väckte så många frågor kommer det här ett gemensamt svar till alla: Det är produkt från ett litet företag i Lund som nyligen lanserat i UK. Den finns i Sverige också, men jag tror den fått lite mindre spridning där (hittills i alla fall). Jag testade dels av jobbrelaterade skäl och dels för att jag var nyfiken. Trodde faktiskt att den skulle vara god, men alltså nä... Sambon beskrev det som "UHT milk that's gone off, and then someone's mixed mashed potatoes into it". Jag tyckte bättre om den än han, men den har en sur bismak som jag har svårt att komma över. Ja, och så smakar den potatis också förstås, men den biten har jag mindre problem med!
Undrade just om du skulle ha vågat dig på den, med tanke på att du är vegan och därmed definitivt tillhör en av deras största målgrupper. Intressant!Jag brukar pröva nya saker, men den drycken har jag bara hört dåligt om så inte vågar prova.
Jag brukar pröva nya saker, men den drycken har jag bara hört dåligt om så inte vågar prova.
Och så sätter du en STOR lapp på frysen: "OBS! STÄNG EJ AV MIG!!".....
Är med i några vegangrupper på FB och faktiskt aldrig sett en bra kommentar om den..Undrade just om du skulle ha vågat dig på den, med tanke på att du är vegan och därmed definitivt tillhör en av deras största målgrupper. Intressant!
Här äter vi tacos varannan helgBjöd in pappa på tacos i morgon. Hoppas han tackar ja, är sugen och har inte ätit tacos på typ 2+ år
Fasiken vad jag blev sugen på tacosBjöd in pappa på tacos i morgon. Hoppas han tackar ja, är sugen och har inte ätit tacos på typ 2+ år
Let's do it!Fasiken vad jag blev sugen på tacos
Ska vi säga att vi äter tacos oavsett andra familjemedlemmar jag menar lite tacos är kanske det som behövs just nu eller imorgon