Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom mitt potatiskaffe väckte så många frågor kommer det här ett gemensamt svar till alla: Det är produkt från ett litet företag i Lund som nyligen lanserat i UK. Den finns i Sverige också, men jag tror den fått lite mindre spridning där (hittills i alla fall). Jag testade dels av jobbrelaterade skäl och dels för att jag var nyfiken. Trodde faktiskt att den skulle vara god, men alltså nä... Sambon beskrev det som "UHT milk that's gone off, and then someone's mixed mashed potatoes into it". O_o Jag tyckte bättre om den än han, men den har en sur bismak som jag har svårt att komma över. Ja, och så smakar den potatis också förstås, men den biten har jag mindre problem med!
Jag brukar pröva nya saker, men den drycken har jag bara hört dåligt om så inte vågar prova. 😅
 
Handlat och fyllt frysen igen (:nailbiting:). Bara det viktigaste:angel:

1651396B-CE0B-43E7-B6C9-B08EC89E8DCA.jpeg
 
Varvar ner i sängen (med telefonen i högsta hugg, aja baja!) och fnissar fortfarande åt sambon som plötsligt kläckte ur sig: "Skellefteå - where's that? Is that some sort of fancy holiday place or something?"

Jag bara "Eeeh, nja, inte direkt..."

Vet fortfarande inte var han fick det ifrån eller varför i hela fridens namn Skellefteå kom upp på hans radar såhär på kvällskvisten. Det är mer underhållande än man skulle kunna tro att ha en icke-svensk partner! :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 586
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp