Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
På väg till skolan för att skriva slutprov i en kurs. Rätt skönt att de hade en kvällstid också, men jag hade helt glömt hur jobbigt det är med kollektivtrafik och hann inte ens tänka på att ta mina hörlurar hemma. Allt låter. Tåget, folk som pratar, folk som prasslar med påsar, fläktar/ventilation i tåget... något piper... Kommer vara helt slut när jag väl är hemma igen.
 
Jag tuggar på en bit torkad mango ( gott!), dricker kaffe med potatisdryck (inte alls lika gott) och försöker motivera mig att jobba lite till. Jag är ledig imorgon och skulle egentligen behöva få undan lite innan dess, men hjärnan tycker att vi kan gå på semester redan nu. Tror jag ska ta till ett gammalt trick från studietiden och sätta en "focus timer" på 45 minuter, det brukar hjälpa när jag har svårt att komma till skott! Ja, det samt att stänga ner Buke förstås... :angel:

Alltså... jag måste fråga: VARFÖR har du potatisdryck i kaffet?! O_o Det låter helt vidrigt :crazy:
 
Känner mig ledsen över världsläget. Har en massage inbokad lite senare ikväll och det känns så meningslöst på något sätt. Samtidigt blir ju inte situationen bättre av att avstå heller det påverkar ju liksom inget varken från eller till.

Undrar också varför @Mineur har potatisdryck
i kaffet 🤔❓
Alltså förlåt men kunde inte låta bli att skratta till av ditt inlägg. Först om världsläget och meningslösheten och avslutar med den stora frågan med potatisdryck i KAFFE :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
727
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 586
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp