Skönt att det gick braNu är jag vaken igen efter operationen. Sån fantastisk personal! Lite känsligt ställe, men alla är så respektfulla och förklarar allting och har tid för alla mina frågor. Helt överväldigad över bemötandet jag fått!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att det gick braNu är jag vaken igen efter operationen. Sån fantastisk personal! Lite känsligt ställe, men alla är så respektfulla och förklarar allting och har tid för alla mina frågor. Helt överväldigad över bemötandet jag fått!
Jag bestrider en tandläkarräkning jag. För ett besök jag betalade med kort direkt eftersom jag inte får fakturaTelefonkö till Sergel inkasso om hur jag bäst bestrider Telia-jävla-Felia fakturor. Sist jag var i kontakt med dem vart de mycket hjälpsamma
Handlar inte om några stora summor men ändå.
Ja det gjorde jag attans, Skickat sms från det att hon svishade men ändå. Surt som attans
Arga gubben för jag blev sur för att det försvann
Kan du ta dina viktbekymmer i vikttrådarna?Man ska inte stirra sig blind på klädstorlekar då de skiftar/är missvisande i vissa fall, men man blir ju lite lätt uppgiven när kläder som är typ XL inte ens sitter lite löst längre...Visst vet jag att jag blivit fet. Tack för påminnelsen om jag nu skulle ha förträngt det .
Det går att hitta de konversationerna i messenger Klicka på Marketplace i listan med konversationer så får du upp alla dina sålda annonser och diskussionerna som hörde till.
Visa bifogad fil 86431