Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Berättade för min chef att jag ska utredas för Ehler Danlos-syndrom, är väldigt glad över att han tog det på allvar då jag våndats i typ 2 veckor för att tala om det(horribla erfarenheter från tidigare chefer när det gäller sådant).
 
Kör min sista brevbäring idag. Har ca 1,5 h kvar att köra. Imorgon ska jag köra ut varubrev och paket, sen är det tack och hej för mig. Känns konstigt. Sa hejdå till en kollega som är ledig imorgon, men det har ändå inte riktigt sjunkit in att jag faktiskt ska sluta.
 
Hemma från sjukhuset. Har ätit lite macka och druckit oboy, och nu ska jag nog försöka sova en stund och hoppas hjärnan hänger med lite bättre sen :)
Positivt överraskad att jag inte har ont alls just nu, även om jag misstänker att det kommer komma när jag byter till receptfri smärtlindring 😅
 
Ja det gjorde jag attans, Skickat sms från det att hon svishade men ändå. Surt som attans

Arga gubben för jag blev sur för att det försvann :mad:

Det går att hitta de konversationerna i messenger :) Klicka på Marketplace i listan med konversationer så får du upp alla dina sålda annonser och diskussionerna som hörde till.

1645704955617.png
 
Man ska inte stirra sig blind på klädstorlekar då de skiftar/är missvisande i vissa fall, men man blir ju lite lätt uppgiven när kläder som är typ XL inte ens sitter lite löst längre...Visst vet jag att jag blivit fet. Tack för påminnelsen om jag nu skulle ha förträngt det 😒.
Kan du ta dina viktbekymmer i vikttrådarna?
Jag mår inte bra av att läsa det.
 
Ukrainakompisen har fastnat och misslyckats med att fly och funderar tydligen på att hämta ut ett vapen. Säger att antingen kommer han ur detta som hjälte eller så dör han. Vill skriva tillbaka att han ska fortsätta försöka fly, men vad fan vet jag om någonting egentligen. Jag vill inte vara kvar på jobbet längre. Vad ska jag ens skriva tillbaka, kaos i hjärnan just nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
727
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 586
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp