Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Berättade för min chef att jag ska utredas för Ehler Danlos-syndrom, är väldigt glad över att han tog det på allvar då jag våndats i typ 2 veckor för att tala om det(horribla erfarenheter från tidigare chefer när det gäller sådant).

Kör min sista brevbäring idag. Har ca 1,5 h kvar att köra. Imorgon ska jag köra ut varubrev och paket, sen är det tack och hej för mig. Känns konstigt. Sa hejdå till en kollega som är ledig imorgon, men det har ändå inte riktigt sjunkit in att jag faktiskt ska sluta.

Hemma från sjukhuset. Har ätit lite macka och druckit oboy, och nu ska jag nog försöka sova en stund och hoppas hjärnan hänger med lite bättre sen :)
Positivt överraskad att jag inte har ont alls just nu, även om jag misstänker att det kommer komma när jag byter till receptfri smärtlindring 😅

Ja det gjorde jag attans, Skickat sms från det att hon svishade men ändå. Surt som attans

Arga gubben för jag blev sur för att det försvann :mad:

Det går att hitta de konversationerna i messenger :) Klicka på Marketplace i listan med konversationer så får du upp alla dina sålda annonser och diskussionerna som hörde till.

1645704955617.webp

Man ska inte stirra sig blind på klädstorlekar då de skiftar/är missvisande i vissa fall, men man blir ju lite lätt uppgiven när kläder som är typ XL inte ens sitter lite löst längre...Visst vet jag att jag blivit fet. Tack för påminnelsen om jag nu skulle ha förträngt det 😒.
Kan du ta dina viktbekymmer i vikttrådarna?
Jag mår inte bra av att läsa det.

Ukrainakompisen har fastnat och misslyckats med att fly och funderar tydligen på att hämta ut ett vapen. Säger att antingen kommer han ur detta som hjälte eller så dör han. Vill skriva tillbaka att han ska fortsätta försöka fly, men vad fan vet jag om någonting egentligen. Jag vill inte vara kvar på jobbet längre. Vad ska jag ens skriva tillbaka, kaos i hjärnan just nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Småbarn Vår bebis, snart ett år, ville inte sova i spjälsäng, så vi har en madrass på golvet. Den är liksom inkilad mellan vår säng och väggen...
Svar
11
· Visningar
554
Senast: Eloise
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
Kropp & Själ Jag har troligen åkt på nån form av stressutslag. Det kliar så jag blir tokig, självklart mest nattetid också. Har kontaktat vården och...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 946

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Gravid som "äldre"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat