Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fått min plats och träffat trevliga läkare och sjuksköterskor. Skönt!Sitter på sjukhuset och väntar på (planerad) operation. Så sjukt nervös
Tryckte du på såld på annonsen?Slarvat bot ett messenger meddelande. Sålde en grej på facebook och nu när jag skulle gå in och plocka fram adress så är messenger konversationen borta. Fattar ingenting hittar de inte nån stans. Vad kan ha hänt?
Tryckte du på såld på annonsen?
Då försvinner konversationen kopplad till annonsen
Hoppas det går braSitter på sjukhuset och väntar på (planerad) operation. Så sjukt nervös
En del ugnsfläckar går inte bort vad man än gör. Jag har ett par riktiga dundermedel jag brukar köpa och lämna över natten och sedan gå igenom typ två paket stålull vid flyttstäd, ändå sitter de jävlarna där för att stanna ibland. Det är ett riktigt hästjobb det där med ugnar.Jag torkade inte bara bort, gnodde med men blev inte ren. Hade åtminstone hoppats att den skulle lösa upp fläckarna, men icke. Nu menar jag lösa upp som att de försvinner om man gnor.
Blev riktigt upprörd/irriterad då min rygg sa ifrån på skarpen att den inte gillde det och gjorde svinont. Förstår varför många vill ha ugnen i skåp högre upp. Kass å ha den direkt på golvet.
Kan ha varit från förra hyresgästen. Använder inte ugnen så mycket. Nåväl, får kika lite på det när jag kommer hem.En del ugnsfläckar går inte bort vad man än gör. Jag har ett par riktiga dundermedel jag brukar köpa och lämna över natten och sedan gå igenom typ två paket stålull vid flyttstäd, ändå sitter de jävlarna där för att stanna ibland. Det är ett riktigt hästjobb det där med ugnar.
Hoppas den blev bättre än den var i alla fall!
Okej, den korta sansade versionen:
Jag har på något sätt råkat stänga av min frys. Så allt där i blev förstört. Nu är det slängt, allt är rengjort och frysen är på igen.
Hur det egentligen var:
Som tidigare skrev, ibland försvinner allt när man markerar som såld. Brukar säga åt dom som köper att spara adressen så de hittar hit när jag klickat såld. Sjukt störigt.Slarvat bot ett messenger meddelande. Sålde en grej på facebook och nu när jag skulle gå in och plocka fram adress så är messenger konversationen borta. Fattar ingenting hittar de inte nån stans. Vad kan ha hänt?