Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle skölja rejält med vatten och sedan helt enkelt knäppa igång ugnen, det värsta som kommer att hända om det finns rester av medlet kvar är förmodligen att det kommer att lukta lite kemiskt bränt ett tag, men det måste liksom "brännas bort" hur som helst.
Edit: det finns inget medel som gör ugnen ren utan en jävla massa gnugg, slitna naglar och svordomar om den är skitig, oavsett vad det står på flaskan.
Jag torkade inte bara bort, gnodde med men blev inte ren. Hade åtminstone hoppats att den skulle lösa upp fläckarna, men icke. Nu menar jag lösa upp som att de försvinner om man gnor.Vilket skit.
Fan oxå. Önskar att jag inte tittade för att jag undrade över din ledsna smiley.Godmorgon.
Kollar SVT
Ja, lite så (sorry).Fan oxå. Önskar att jag inte tittade för att jag undrade över din ledsna smiley.
Ingen fara. Hade ju fått reda på det förr eller senare.Ja, lite så (sorry).
Så galet allting.
Jag lider med honom (och dig förstås ). Jag har ju i alla fall ingen som kan reta mig här hemma
Tycker den där konstiga lukten från frysen har fastnat i min näsa . Jag hade en himla tur att jag hade så bra lådor i frysen att all vätska stannade kvar där i!
Sitter och håller i huset. Himmel vad det blåser.