Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Han tog bild på mig. Så jag har en tvilling i EnglandOj!
Vad häftigt om ni hade träffats IRL...
Förstår dig! Därför jag inte använder såna där ”dundermedel”, känns lite läskigt…Försökt mig på att rengöra ugnen, men får inte bort allt medel och det stod uttryckligen på flaskan att man skulle rengöra noggrant å att det inte får utsättas för värme, är nu lite nojjig om det kommer gå använda ugnen om jag inte får bort allt.
Kör med grönsåpa som du värmer i ugnen en stund på 50 grader istället nästa gång slipper du oroa digFörsökt mig på att rengöra ugnen, men får inte bort allt medel och det stod uttryckligen på flaskan att man skulle rengöra noggrant å att det inte får utsättas för värme, är nu lite nojjig om det kommer gå använda ugnen om jag inte får bort allt.
Förstår dig! Därför jag inte använder såna där ”dundermedel”, känns lite läskigt…
Ja det där medlet kommer jag inte använda fler gånger. Blev inte ens rent efteråt heller.Kör med grönsåpa som du värmer i ugnen en stund på 50 grader istället nästa gång slipper du oroa dig
Jag skulle skölja rejält med vatten och sedan helt enkelt knäppa igång ugnen, det värsta som kommer att hända om det finns rester av medlet kvar är förmodligen att det kommer att lukta lite kemiskt bränt ett tag, men det måste liksom "brännas bort" hur som helst.Ja det där medlet kommer jag inte använda fler gånger. Blev inte ens rent efteråt heller.
Vilket skit.Ja det där medlet kommer jag inte använda fler gånger. Blev inte ens rent efteråt heller.
Håller med! Just nu snöar det förvisso en massa utanför fönstret vilket är väldigt trevligt, men det har blåst och regnat mest hela dagen. Och imorgon vid 12 ska det dra igång igen med regn/hagel och 19 sekundmeter. Kuuul. Jag tror faktiskt aldrig att jag upplevt en såhär usel vinter här, eller någon annanstans för den delen!Okej, det regnar och blåser, blåser och regnar och regnar och... ja.. ungefär sådär som det varit i snart tre veckor. Jag vet att vintern här brukar vara skit men det här börjar vara fånigt.
Nej, den här klår faktiskt alla andra, det går ju inte göra NÅGONTING. Även när det snöar är det ju bara vitt i luften, sedan är backen redan så jävla blöt att det smälter vid kontakt.Håller med! Just nu snöar det förvisso en massa utanför fönstret vilket är väldigt trevligt, men det har blåst och regnat mest hela dagen. Och imorgon vid 12 ska det dra igång igen med regn/hagel och 19 sekundmeter. Kuuul. Jag tror faktiskt aldrig att jag upplevt en såhär usel vinter här, eller någon annanstans för den delen!
Lider med dig! Min sambo har, vid två separata tillfällen, lyckats dra ur sladden till vår frys när vi åkt på semester. Alltså, två gånger. Vem gör ens ett sådant misstag TVÅ GÅNGER inom loppet av 2-3 år?!Okej, den korta sansade versionen:
Jag har på något sätt råkat stänga av min frys. Så allt där i blev förstört. Nu är det slängt, allt är rengjort och frysen är på igen.
Hur det egentligen var:
Jag lider med honom (och dig förstås ). Jag har ju i alla fall ingen som kan reta mig här hemmaLider med dig! Min sambo har, vid två separata tillfällen, lyckats dra ur sladden till vår frys när vi åkt på semester. Alltså, två gånger. Vem gör ens ett sådant misstag TVÅ GÅNGER inom loppet av 2-3 år?!
På min brors bröllop hade de små presentationer av varje gäst som avslutades med "fråga hen gärna om..." och så en referens till någon slags situation då saker inte riktigt gått enligt plan. Min sambos var "Fråga honom gärna om vilken sladd man inte ska dra ur när man åker på semester"
Jäkla oflyt hele tin med dina bilar.Häver kontraktet på nya bilen!
komplicerade orsaker. orkar inte föklara mig.
Men kan du inte börja flytta smågrejer och sånt du inte behöver?Sjukt dålig på att vänta på saker.
I teorin hade jag kunnat flytta I helgen, men orkade inte.
Nu ångrar jag mig