Spoke too soon. Har telefontid bokad med veterinär 00.30 så kul med djur. Verkligen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas allt gick bra!Spoke too soon. Har telefontid bokad med veterinär 00.30 så kul med djur. Verkligen.
Varvar ner i sängen (med telefonen i högsta hugg, aja baja!) och fnissar fortfarande åt sambon som plötsligt kläckte ur sig: "Skellefteå - where's that? Is that some sort of fancy holiday place or something?"
Jag bara "Eeeh, nja, inte direkt..."
Vet fortfarande inte var han fick det ifrån eller varför i hela fridens namn Skellefteå kom upp på hans radar såhär på kvällskvisten. Det är mer underhållande än man skulle kunna tro att ha en icke-svensk partner!
På ena ägg, ost, gurka, tomat, vindruvor och oliverSom sagt visste jag inte att det hette så, då vet jag det nu . Vad gott, vad garnera du med?
Det gjorde det. Somnade strax efter 01, då hade klådan minskat och vi kunde äntligen sova.Hoppas allt gick bra!
På jobb funderar på o jag ska se på vikings på netflix idag under jobbet
Bara 15h 50m kvar totalt innan jag avslutar tjänsten här. (,men vem, räknar? )
Ännu bättre igår mejlades det ut om personalförändringar totalt är vi ytterligare (förutom mig) 7st till som avslutar sin tjänst och 1st som ska börja.
Menar du att typ 1 telefonsamtal om dagen på 3 personer är dåligt?Jag får associationer till sjunkande skepp måste jag säga
Vaknat Behövde inte ta medicinerna de skickade med från sjukhuset för att att kunna sova om jag fick för ont. Skönt! Kände mig inte helt med i huvudet av dem, så tar hellre mina vanliga smärtstillande vid behov i så fall Känn som att jag iktenkolmer behöva vara hemma i 14 dagar i alla fall, som jag fick intyg för. Känner dock att kroppen jobbar för att läka, så ska inte gå tillbaka för tidigt heller