Vad gör vi? CXLIX

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Jag tvÀttade lakanen förra helgen, har sovit en natt i dem.
0A023F2D-C1B9-4B79-8F39-4228358534F1.jpeg
 
Finns en gata i VĂ€stervik. Perugatan.
Alla uttalar den som landet Peru, Peru-gatan.
Alla gamla rÀvar vet att nejnej. Det Àr Péerugatan. Vet inte hur mÄnga gÄnger jag fÄtt tÀnka om nÀr nÄgon ny mÀnniska kommer och babblar om Perugatan, den finns ju liksom inte i min vÀrld :D
NÀr jag flyttade till VÀstervik tyckte jag det var mycket underligt. O jag lÀrde mig aldrig sÄ jag slutade sÀga den gatan
.
Sen var det ett ord som jag aldrig fattade, jag sĂ€ger bod men ingen annan i VĂ€stervik gjorde det 😂
 
Ligger pĂ„ soffan och försöker samla ork att resa pĂ„ mig för att Ă„ka till stallet đŸ€Ș Benen Ă€r tunga och trötta idag, att gĂ„ i trappen upp till oss kĂ€ndes typ omöjligt i morse 😅
 
Hos mig hade de garanterat fÄtt tropiskt regn med sÄ hett som jag duschar :p. Har dock gett upp orkidéer...Det sÀgs att de inte vill ha kalkvatten?!? Och hÀr har vi vÀldigt mkt kalk.
Ingen aning vad orkidéer gillar/inte gillar, men jag brukar ta över överblommade varianter frÄn min mamma och fÄ dem att blomma igen :) . I och med vÄrt vattenfilter har vi nog rÀtt kalkhaltigt vatten, men de verkar tÄla det bra. DÀremot har vi inga element under vÄra fönster, och jag tror att det kan vara det som gör att de funkar bra hÀr.
 
Sitter och funderar över olika problem som uppstÄtt i nytt system.
Mitt problem just nu Àr att jag sjÀlv har alla behörigheter i systemet och kan göra allt - sÄ nÀr nÄgon kontaktar mig med ett problem sÄ Àr det ett problem jag inte stött pÄ innan och vet inte var det kommer ifrÄn eller beror pÄ, och nÀr jag sjÀlv gÄr igenom steg-för-steg för att testa sjÀlv uppstÄr inte problemet eftersom jag har en annan roll :rofl: Jag satt igÄr och "löste" ett problem som nÄgon mailat om - och idag var det en annan med samma problem, jag -skitnöjd- sÀger; SÄhÀr gör du! .....och dÄ ser det inte likadant ut hos den andra som det gjorde hos mig igÄr :confused::banghead:

aaaaaaaahhhhh....ge mig styrka!
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Hemmet Har försökt mig pÄ att rita en bild av vÄrt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering Àr ungefÀrliga). Det Àr alltsÄ ett pyttesovrum pÄ...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Kropp & SjÀl LÀkaren frÄgade idag om jag funderat pÄ sjukersÀttning. Jag svarade att jag inte Àr dÀr Àn. För jag tror att FK kommer att krÀva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 585
Senast: Alexandra_W
·
TrĂ€dgĂ„rd & VĂ€xter Funderade först pĂ„ att stĂ€lla frĂ„gan i trĂ€dgĂ„rds trĂ„den men tĂ€nkte det blir smidigare med en egen liten trĂ„d â˜ș Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om nÄgra timmar mÄste jag bestÀmma mig! Jag bor i nulÀget i en nyproducerad lÀgenhet som Àr Àr snordyr. 43% av min lön gÄr till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp