Inte kommerIktenkolmer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte kommerIktenkolmer?
Du kanske ska börja ta av skorna innan du gÄr och lÀgger dig?Jag tvÀttade lakanen förra helgen, har sovit en natt i dem.
Visa bifogad fil 86472
NĂ€r jag flyttade till VĂ€stervik tyckte jag det var mycket underligt. O jag lĂ€rde mig aldrig sĂ„ jag slutade sĂ€ga den gatanâŠ.Finns en gata i VĂ€stervik. Perugatan.
Alla uttalar den som landet Peru, Peru-gatan.
Alla gamla rÀvar vet att nejnej. Det Àr Péerugatan. Vet inte hur mÄnga gÄnger jag fÄtt tÀnka om nÀr nÄgon ny mÀnniska kommer och babblar om Perugatan, den finns ju liksom inte i min vÀrld
I ett svagt ögonblick funderade jag över om jag ska duscha mig sjÀlv eller vÀxterna först.
Vet inte om vÀxterna uppskattar schampo och inpackning sÄ fÄr börja sjÀlv.
Varför tÀnker jag pÄ Albert och Herberts julkalender nÀr A. StÄr i duschen med klÀder pÄ och med diskJag brukar ha orkidéspa i duschen Dvs jag Àr för lat att flytta dem innan jag duschar
De uppskattar sÀkert ett litet tropiskt regn dÄ och dÄ....Jag brukar ha orkidéspa i duschen Dvs jag Àr för lat att flytta dem innan jag duschar
Hos mig hade de garanterat fÄtt tropiskt regn med sÄ hett som jag duschar . Har dock gett upp orkidéer...Det sÀgs att de inte vill ha kalkvatten?!? Och hÀr har vi vÀldigt mkt kalk.De uppskattar sÀkert ett litet tropiskt regn dÄ och dÄ....
Varför tÀnker jag pÄ Albert och Herberts julkalender nÀr A. StÄr i duschen med klÀder pÄ och med disk
Du lÄter smartare Àn A .Jag tar iaf av mig klÀderna innan jag duschar
Har du fÄtt i dig nÄgot?Vi har fÄtt byta rum pÄ den intagne och vi sitter i korridoren. Just nu lugnt.
Du lÄter smartare Àn A .
Ingen aning vad orkidéer gillar/inte gillar, men jag brukar ta över överblommade varianter frÄn min mamma och fÄ dem att blomma igen . I och med vÄrt vattenfilter har vi nog rÀtt kalkhaltigt vatten, men de verkar tÄla det bra. DÀremot har vi inga element under vÄra fönster, och jag tror att det kan vara det som gör att de funkar bra hÀr.Hos mig hade de garanterat fÄtt tropiskt regn med sÄ hett som jag duschar . Har dock gett upp orkidéer...Det sÀgs att de inte vill ha kalkvatten?!? Och hÀr har vi vÀldigt mkt kalk.
Har du fÄtt i dig nÄgot?