Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, vänta vilket ord sa de då? Bon?När jag flyttade till Västervik tyckte jag det var mycket underligt. O jag lärde mig aldrig så jag slutade säga den gatan….
Sen var det ett ord som jag aldrig fattade, jag säger bod men ingen annan i Västervik gjorde det
Det är någon som lagt sig barfota.Du kanske ska börja ta av skorna innan du går och lägger dig?
Aha!Ingen aning vad orkidéer gillar/inte gillar, men jag brukar ta över överblommade varianter från min mamma och få dem att blomma igen . I och med vårt vattenfilter har vi nog rätt kalkhaltigt vatten, men de verkar tåla det bra. Däremot har vi inga element under våra fönster, och jag tror att det kan vara det som gör att de funkar bra här.
Hahahaha vore illa annars va . Men gu va underbar den serien var/är!Tur det
nä det var nåt helt konstigt. Det stod en "bod" på parkeringsplatsen och den skulle vi använda av nån anledning. Du vet en sån byggbod eller liknande. Var det nåt med böle?Haha, vänta vilket ord sa de då? Bon?
Typiskt Håkan!Det är någon som lagt sig barfota.