Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen aning vad orkidéer gillar/inte gillar, men jag brukar ta över överblommade varianter från min mamma och få dem att blomma igen :) . I och med vårt vattenfilter har vi nog rätt kalkhaltigt vatten, men de verkar tåla det bra. Däremot har vi inga element under våra fönster, och jag tror att det kan vara det som gör att de funkar bra här.
Aha! :)
 
Har varit på stallet. Åringen och hennes mamma kom fram till mig i hagen idag och ville mysa. Härligt!
Min häst stod dock och åt och var mycket upptagen idag. Han brukar annars alltid komma i hagen, så kändes lite konstigt. Men antar att han var hungrig så lät honom vara kvar i hagen. ❤
Får åka ut i helgen och mysa med honom istället.
 
I denna värld som blivit tokig kanske man ska göra som Röja, bara sätta sig på rumpan i solen ❤️
IMG_20220225_135240532_HDR.jpg
 
Jag vaknade idag och hade något svagt minne att jag köpte kattmat och sand vid halv fyra i morse. Eh, kollade på mailen och mycket riktigt hade jag gjort det :angel: tilläggas ska att jag hade för avsikt att köpa den men kanske inte i ett halvsovande tillstånd.

Kom hem, katten behagade komma och hälsa vid dörren, diskat nästan allting och ska göra kålpudding är det meningen. Så upphetsande är min fredag. Iaf så är det strålande solsken och en myckenhet slask eftersom det snöade en del natt.
 
Hmm funderar påhur man bäst rensar datorn.

Tänker från nätet så jag verkligen blir utloggad så inget är sparat typ lösen och sådant.

Någon som har koll? Kan man nollställa datorn som man gör med telefoner?
 
Sambon kommer hem och ska visa all god mat han köpt. ”Jag har köpt sånt här bröd. Så gör vi Toast Skagen ikväll.”
Supergott tänkte jag och började packa upp maten. Dock har han glömt saker till själva röran.
Han hade spanat in räkor etc och tänkt ta dem sist i affären. Gjorde han det?🤷‍♀️ Nope! :laugh:
Tur att det var en hel del annat gott!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 584
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp