Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nog har jag för mig att kor svettas på kroppen? Hur som helst, många djur svettas genom trampdynor och mun har jag fått lära mig.
Svettas genom trampdynor har jag också hört. Kanske man menade över hela kroppen? Fast om kor också gör det så hade de tydligen fel.

Men munnen? Är det inte saliv då? 🤔

Vi tittar också tycker Cecilia är fantastiskt duktig och sen har Jonatan kunskaper inom andra områden så det är ett bra lag. 🙂 Lyssnar på det mesta från P3 historia och där är hon jättebra!
Jag visste inte vem hon var innan hon va me där. Jonatan kände jag igen men kunde inte riktigt placera honom.
Sjukt kul, älskar när de drag på 10 poäng och sätter den. 🥳

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Småbarn Vår bebis, snart ett år, ville inte sova i spjälsäng, så vi har en madrass på golvet. Den är liksom inkilad mellan vår säng och väggen...
Svar
11
· Visningar
551
Senast: Eloise
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
Kropp & Själ Jag har troligen åkt på nån form av stressutslag. Det kliar så jag blir tokig, självklart mest nattetid också. Har kontaktat vården och...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 946

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka