Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nog har jag för mig att kor svettas på kroppen? Hur som helst, många djur svettas genom trampdynor och mun har jag fått lära mig.
Svettas genom trampdynor har jag också hört. Kanske man menade över hela kroppen? Fast om kor också gör det så hade de tydligen fel.

Men munnen? Är det inte saliv då? 🤔
 
Vi tittar också tycker Cecilia är fantastiskt duktig och sen har Jonatan kunskaper inom andra områden så det är ett bra lag. 🙂 Lyssnar på det mesta från P3 historia och där är hon jättebra!
Jag visste inte vem hon var innan hon va me där. Jonatan kände jag igen men kunde inte riktigt placera honom.
Sjukt kul, älskar när de drag på 10 poäng och sätter den. 🥳
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 584
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp