Ja, jag tror det. Kan tyvärr inte äta smörgåstårta pga min ibsÅh så gott
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag tror det. Kan tyvärr inte äta smörgåstårta pga min ibsÅh så gott
Åh vad tråkigtJa, jag tror det. Kan tyvärr inte äta smörgåstårta pga min ibs
Han har skickat ett meddelande vid 17-tiden i dag, då verkade han tyvärr vara något panikslagen och skulle försöka ta sig till Rumänien. Han ville inte säga var han var, men han sa att det fanns en chans att ta sig till Satu Mare med några andra. Vår vän i Polen satte sig direkt i bilen för att åka mot Rumänien, så lär inte höra något mer förrän vid 3-tiden.@Hoarfrost
Hur har det gått för din vän i Ukraina?
Byggbod?? Typ en barack?nä det var nåt helt konstigt. Det stod en "bod" på parkeringsplatsen och den skulle vi använda av nån anledning. Du vet en sån byggbod eller liknande. Var det nåt med böle?
Något konstigt hände precis, jag... städade?!
Känner en som bor på den gatan, måste fråga denne om dettaFinns en gata i Västervik. Perugatan.
Alla uttalar den som landet Peru, Peru-gatan.
Alla gamla rävar vet att nejnej. Det är Péerugatan. Vet inte hur många gånger jag fått tänka om när någon ny människa kommer och babblar om Perugatan, den finns ju liksom inte i min värld
Jag kan personligen inte med smörgåstårta, det är lite som sushi - det är så vackert och jag vill så gärna smaka, men det går helt enkelt inte!Har gjort smörgåstårta tills morgondagens dop
Visa bifogad fil 86493
Står just nu i 2 låga kartonger med plast över sig nere i källaren, där det är svalt och bra.
Men what? Menar så klart Ryska nyheter, inget annatHan har skickat ett meddelande vid 17-tiden i dag, då verkade han tyvärr vara något panikslagen och skulle försöka ta sig till Rumänien. Han ville inte säga var han var, men han sa att det fanns en chans att ta sig till Satu Mare med några andra. Vår vän i Polen satte sig direkt i bilen för att åka mot Rumänien, så lär inte höra något mer förrän vid 3-tiden.
Resten av gänget (som sätter dit pedofiler på fritiden) har joinat ett anonymous gäng och börjat attackera Rumänska nyheter osv. Önskar jag kunde hacka, men jag har inget att komma med där, tyvärr.
Jag var just förbi och hämtade skor jag köpt via lokala köp&sälj - på säljarens profil stod det heltidsmamma och hon hade verkligen inga preferenser på när jag skulle komma förbi. Smidigt så! När hon öppnade dörren kom det i princip ut ett MOLN av weed därmeot, jag blev så himla paff! Hon var jätterar men lite mellow, kanske hade en barnfri helg. Tror jag får vädra dojorna.
Och ja, och fick liten lektion vad man säger i Västervik. Man lär sig något nyttKänner en som bor på den gatan, måste fråga denne om detta