Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Hoarfrost
Hur har det gått för din vän i Ukraina? ❤️
Han har skickat ett meddelande vid 17-tiden i dag, då verkade han tyvärr vara något panikslagen och skulle försöka ta sig till Rumänien. Han ville inte säga var han var, men han sa att det fanns en chans att ta sig till Satu Mare med några andra. Vår vän i Polen satte sig direkt i bilen för att åka mot Rumänien, så lär inte höra något mer förrän vid 3-tiden.
Resten av gänget (som sätter dit pedofiler på fritiden) har joinat ett anonymous gäng och börjat attackera Rumänska nyheter osv. Önskar jag kunde hacka, men jag har inget att komma med där, tyvärr. :(
 
Han har skickat ett meddelande vid 17-tiden i dag, då verkade han tyvärr vara något panikslagen och skulle försöka ta sig till Rumänien. Han ville inte säga var han var, men han sa att det fanns en chans att ta sig till Satu Mare med några andra. Vår vän i Polen satte sig direkt i bilen för att åka mot Rumänien, så lär inte höra något mer förrän vid 3-tiden.
Resten av gänget (som sätter dit pedofiler på fritiden) har joinat ett anonymous gäng och börjat attackera Rumänska nyheter osv. Önskar jag kunde hacka, men jag har inget att komma med där, tyvärr. :(
Men what? Menar så klart Ryska nyheter, inget annat :banghead:
 
Jag var just förbi och hämtade skor jag köpt via lokala köp&sälj - på säljarens profil stod det heltidsmamma och hon hade verkligen inga preferenser på när jag skulle komma förbi. Smidigt så! När hon öppnade dörren kom det i princip ut ett MOLN av weed därmeot, jag blev så himla paff! 😅 Hon var jätterar men lite mellow, kanske hade en barnfri helg. Tror jag får vädra dojorna. :D
 
Jag var just förbi och hämtade skor jag köpt via lokala köp&sälj - på säljarens profil stod det heltidsmamma och hon hade verkligen inga preferenser på när jag skulle komma förbi. Smidigt så! När hon öppnade dörren kom det i princip ut ett MOLN av weed därmeot, jag blev så himla paff! 😅 Hon var jätterar men lite mellow, kanske hade en barnfri helg. Tror jag får vädra dojorna. :D

Det kanske behövs weed när en är heltidsmamma (jag får associationer till "Lucy Jordan") :rofl:
 
Förra veckan fick pållan 6 dagars (om än lättare) motion I följd varav jag red fem av dem. Den här veckan har hon hittills efter fem dagar fått motion en dag; en stunds longering i skritt och trav när ridbanan när underlaget tillät, kontraster 😆. Hade hoppats på att motionera idag med men så var det ju alldeles vitt igen 😄. Eftersom hon fick styltor bara in från hagen nöjde vi oss med pyssel; borstade bort en del vinterpäls och så en rykt, mys 🥰. Efter stall blev det middag och soffhäng med sambon, skönt att bara koppla av 🥰
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 584
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp