Ska strax gå och knyta mig. Lyssnar på Vivaldi. Lite för uppåt för tidpunkten men orkar inte byta skiva. Ja jag lyssnar ibland fortfarande på cd skivor ni vet de där runda platta sakerna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är med instruktör och live, men alla deltagare har mikrofon och kamera avstängda....Visst yogar du med instruktör/grupp?
Tycker det låter intressant att kunna yoga hemifrån fast ändå tillsammans med andra och få direkt feedback ?
Jag försöker yoga iaf kanske tre gånger i veckan. Men blir inte så långa stunder åt gången då jag har en tendens att göra det när jag är som tröttast som tidigt på morgonen när man mest av allt vill krypa under täcket igen men märker att det hjälper med bara runt 10-15 minuters yoga och det blir som ett lugn i kroppen och mer uppvärmd.Det är med instruktör och live, men alla deltagare har mikrofon och kamera avstängda....
Jag är ändå sämre, jag lyssnar på dom där stora runda sakerna som kom innan de du talar om.Ska strax gå och knyta mig. Lyssnar på Vivaldi. Lite för uppåt för tidpunkten men orkar inte byta skiva. Ja jag lyssnar ibland fortfarande på cd skivor ni vet de där runda platta sakerna
Sämre?! Nej då jag hade också lyssnat på lp skivor om jag hade haft några vettigaJag är ändå sämre, jag lyssnar på dom där stora runda sakerna som kom innan de du talar om.
Vad roligtFått den visad för mig tidigare, himla kul.
Använder en bok, Scentwork for horses. Men kortfattat så har jag en tygtrasa i början av spåret som jag trampar runt på, sedan går jag ett spår (väldigt kort än så länge, ett par meter bara) sedan har jag en tvättpåse med morötter och äpplen nedgrävd i som är slutet på spåret och belöningen. Sedan gör man det mer och mer avancerat med svåra vinklar, kan spåra i skogen och när man rider också.
Tänkte på dig för ett par dagar sedan, funderade på hur det går för dig med er lilla avkomma hoppas allt funkat bra!Lillan sover sött i egen säng så jag är ”ledig”. Äter polly, gosar med hund och kollar true crime.
Oj ta hand om dig!Har gått och lagt mig, sköljt munnen, tagit Treo, bokat läkartid videokonferans angående min hunbitna hand men ska ringa i morgon och kolla om jag kan få ut antibiotika för bihåleinflammationen. Jag är svullen upp till ögat och det känns som det börjar krypa upp över ögat nu. Hade problem med kronisk för några år sedan, då gick jag med den i över ett år innan de till sist efter en andra sköljning och byte av antibiotika tog död på den. Vill inte in och spola igen, bara ge mig tabletter tack.