Har en mäklare, min budget är egentligen på 5. men kan ge lite mer kopeker om jag gillar objektet!
Hur blev det med vilket det nu var, Spanien? Italien?
Mitt minne sviker mig och det är för många inlägg i trådarna för att leta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en mäklare, min budget är egentligen på 5. men kan ge lite mer kopeker om jag gillar objektet!
Italien är en sommarstuge / pensions ide jag har. men jag letar efter en bättre lägenhet än den jag har i stockholm.Hur blev det med vilket det nu var, Spanien? Italien?
Mitt minne sviker mig och det är för många inlägg i trådarna för att leta
Finns det någon poäng med det!Hahaha, min man spelar ett TV-spel där man kan bestämma penisstorlek på karaktären
Jag vet inte, man verkar ha kläder på sig i spelet Men man fick se karaktären helt naken när man skulle välja storlek.Finns det någon poäng med det!
Måste titta på den!Tittar på Spotlight (2015) på netflix som handlar om journalisterna som skrev om pedofilprästerna inom katolska kyrkan. Bra film än så länge! De sa just "if it takes a village to raise a child, it takes a village to abuse one."
Wow. Bra citat!
(Tänker att ett bra "village" tar hand om ett barn efter abuse och därmed minskar på misshandeln, medan ett village som förnekar och tystar ned ... det minst tripplar misshandeln.)
Ja, det är något primitivt och underbart med eld.Vad är det med eld som gör att man knappt kan sluta titta (nej, jag är ingen pyroman - även om det kanske lät så...)?? Har en fin brasa på gång just nu i kaminen, och jag känner hur min blick liksom dras dit... Rogivande och energiskt på en och samma gång. Förtrollande och vackert.
Precis hemkommen från en helt galen och alldeles för lång dag på jobbet. Min stackars hund!
Våfflan fick i alla fall snabbt ut och kissa (hon var tack och lov mycket skeptisk, så särskilt nödig kan hon inte ha varit), sedan kom folk och hämtade lite akvarieväxter och lämnade skitsöta gubbysar i utbyte. Allt på tjugo minuter efter att jag kommit in genom dörren.
Djuren har fått middag. Nu ska jag sätta mig i soffan, jag är helt snurrig.