Därför att när man mår bra så pallar man inte, det är mycket lättare att göra saker i fantasinVarför har jag världens lust att organisera min garderob plötsligt?
Varför kan jag inte ha lust att göra sånt när jag mår bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Därför att när man mår bra så pallar man inte, det är mycket lättare att göra saker i fantasinVarför har jag världens lust att organisera min garderob plötsligt?
Varför kan jag inte ha lust att göra sånt när jag mår bra
FYI, förlorade budgivningen.
300 kkrSå trist! Hur mycket missade du med?
300 kkr
kunde gå vidare men jag följde min egen satta gräns.
nä jag bjöd över det som jag satt som max från början sen blev det lite väl mycket.Tyckte du inte att det var värt priset eller har du ristat din gräns i sten?
Glömde nämna att det är kaffe jag drickerUngen ska få kolla en klassiker när han kommer
Fåglarna
Just nu sitter jag och dricker och njuter av lov
Slutpriset blev 5790000 kr. det var lite väl saftigt för mig idag.Tyckte du inte att det var värt priset eller har du ristat din gräns i sten?
nä jag bjöd över det som jag satt som max från början sen blev det lite väl mycket.
men det gick över gränsen.
Alltså jag borde inte bli förvånad över de galna bostadspriserna, men det blir jagSlutpriset blev 5790000 kr. det var lite väl saftigt för mig idag.
Har en mäklare, min budget är egentligen på 5. men kan ge lite mer kopeker om jag gillar objektet!Sånt händer. Har du varit i kontakt med mäklare om att du letar och vad du har för budget?