Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad roligt att spåra med hästen, hur har du lärt in det?Har lagt några spår till hästen och idag var första gången han verkligen förstod vad han skulle göra på en gång. Mulen nere i backen och spårade direkt till godiset jag grävt ned som belöning. Det blåste en hel del vid stallet och man märkte på hästen att spåret hade flyttat sig lite då han spårade i en båge.
Spännande att se att det utvecklar sig så fint. Bara hållit på i typ en och en halv månad, så tycker ändå att det gått över förväntan. För några månader sedan hade jag ju inte ens en aning om att man kunde träna spår med hästar.
Jätteroligt!
Ledsamt att de ska behöva vara så.Och där så gick mina planer med att spendera en helg med med min dotter om intet!
Varför. för att exet inte hittar en bussbiljett eller orkar inte möta med bil halvvägs. (som överenskommelsen var).
Den riktiga anledningen är att dottern inte kan lämna huset då ex jobbar.
då blir huset kallt om dottern inte är hemma och eldar för de har inte råd med elräkingen.
Och hundarna kan inte få mat heller.
nå väl struntar i anledningen. ville bara träffa min dotter.
Fått den visad för mig tidigare, himla kul.Vad roligt att spåra med hästen, hur har du lärt in det?
Tänker på hästen i filmen Tangled
Har du feber? eller andra symptom?Fattar inte, det är nästan 19 grader inne och jag har ofta lägre temperatur men jag fryser så jag skakar trots att jag byltat på mig dubbla tröjor, mysbyxor och fårskinnstofflor.