Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och ett litet samtal till veterinären har vi hunnit med jag och Kajsa 😅 Men hon lugna mig med att de är en reaktion på trådarna drf Kajsa är lite bulig på magen just nu. Det försvinner av sig själv vad de lider. Tydligen hade hon haft problem med de här förut att katterna får som bulor på magen efter stygnen 🙈

Och där så gick mina planer med att spendera en helg med med min dotter om intet!
Varför. för att exet inte hittar en bussbiljett eller orkar inte möta med bil halvvägs. (som överenskommelsen var).
Den riktiga anledningen är att dottern inte kan lämna huset då ex jobbar.
då blir huset kallt om dottern inte är hemma och eldar för de har inte råd med elräkingen.
Och hundarna kan inte få mat heller.
nå väl struntar i anledningen. ville bara träffa min dotter.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
958
Småbarn Vår bebis, snart ett år, ville inte sova i spjälsäng, så vi har en madrass på golvet. Den är liksom inkilad mellan vår säng och väggen...
Svar
11
· Visningar
560
Senast: Eloise
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
Kropp & Själ Jag har troligen åkt på nån form av stressutslag. Det kliar så jag blir tokig, självklart mest nattetid också. Har kontaktat vården och...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 946

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka