Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och ett litet samtal till veterinären har vi hunnit med jag och Kajsa 😅 Men hon lugna mig med att de är en reaktion på trådarna drf Kajsa är lite bulig på magen just nu. Det försvinner av sig själv vad de lider. Tydligen hade hon haft problem med de här förut att katterna får som bulor på magen efter stygnen 🙈
 
Och där så gick mina planer med att spendera en helg med med min dotter om intet!
Varför. för att exet inte hittar en bussbiljett eller orkar inte möta med bil halvvägs. (som överenskommelsen var).
Den riktiga anledningen är att dottern inte kan lämna huset då ex jobbar.
då blir huset kallt om dottern inte är hemma och eldar för de har inte råd med elräkingen.
Och hundarna kan inte få mat heller.
nå väl struntar i anledningen. ville bara träffa min dotter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
727
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 586
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp