Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker kaffe och tittar en stund på TVn. Inget jag brukar göra i vanliga fall 😂🙈 Eller Jo igår tog jag tv kväll men de var mest för att jag inte var inspirerad att göra något annat. Läser hellre en bok eller pusslar i vanliga fall. Snöat har de med gjort inatt 😏
 
Jag vaknade till för nån halvtimme sedan och tänkte somna om men det var ingen vits, Lillkatten pockade på uppmärksamhet med 2 leksaksbollar. Så vi har lekt järnet med apportering och pinnen med fjädrar :D

Stackars Lilla herrn såg allt surare ut för varje minut så nu sitter jag i soffan med snabbkaffe och katterna har fått blötmat. Lillan åt lite snabbt men nu är hon igång igen och försöker få till en brottningsmatch med Lilla herrn :rofl: Morgontrötta Lilla herrn som tycker man ska sova till MINST 10 😅
 
Sitter och lipar av besvikelse, bilen gick inte att snabbfixa och jag missade därmed även denna ridlektionen 😭 Vet att det finns värre bekymmer, men jag kan inte hjälpa att jag faktiskt är riktigt ledsen över detta.

Får hålla tummarna att operationen inte håller mig borta allt för länge, och att min instruktör är schysst och låter mig rida extra nån annna gång!
 
Sålde ett hundtäcke igår till en kvinna som skaffat en bostonterrier.
Hon hade tagit hand om en 11-årig tik från dödsbo.
Jag trodde jag fick en lugn pensionärshund men jag har fått en 11-årig valp.

Yepp välkommen till bostonvärlden 😁🤣
De är så fint när de kan få nya hem ❤️ Min pappa och hans fru tog i mot för ganska många år sedan nu en Labrador efter dödsbo.
 
Äter pannkakor i bilen på väg till Glencoe ⛷️

20220219_072037.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
727
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 586
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 382
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp