Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Soligt och fint ute, jag ska försöka komma iväg på en skogstur efter lunch. Nu har jag även aktiverat mitt årskort på Nordic Wellness igen och känner att jag liksom blivit lite sådär magiskt blivit vältränad och stark bara genom att ha gummiarmbandet i väskan... :rofl: Yoga är inbokad imorn iaf!
 
Stallet fixat, solen skiner på hästarna idag med. Trulis tala om för mig att de faktiskt var frukost och han undra vart husse höll hus 😂

Äntligen har min Pappa tagit ett beslut vilken häst som kommer att få flytta. Och de känns som en lättnad för nu har vi en plan. Jag vet att de här har tärt på honom hela vintern pga att han inte kan köra häst längre sedan förra sommaren.

Men de blir nog bra ska snickra ihop en annons och så får vi se om vi får något napp. Så till sommaren blir de Trulis, mamma mu och förhoppningsvis hennes nya föl hemma ❤️ Blir lagom mycket att hållas med för oss alla.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
727
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 586
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 382
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp