Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Soligt och fint ute, jag ska försöka komma iväg på en skogstur efter lunch. Nu har jag även aktiverat mitt årskort på Nordic Wellness igen och känner att jag liksom blivit lite sådär magiskt blivit vältränad och stark bara genom att ha gummiarmbandet i väskan... :rofl: Yoga är inbokad imorn iaf!

Stallet fixat, solen skiner på hästarna idag med. Trulis tala om för mig att de faktiskt var frukost och han undra vart husse höll hus 😂

Äntligen har min Pappa tagit ett beslut vilken häst som kommer att få flytta. Och de känns som en lättnad för nu har vi en plan. Jag vet att de här har tärt på honom hela vintern pga att han inte kan köra häst längre sedan förra sommaren.

Men de blir nog bra ska snickra ihop en annons och så får vi se om vi får något napp. Så till sommaren blir de Trulis, mamma mu och förhoppningsvis hennes nya föl hemma ❤️ Blir lagom mycket att hållas med för oss alla.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
958
Småbarn Vår bebis, snart ett år, ville inte sova i spjälsäng, så vi har en madrass på golvet. Den är liksom inkilad mellan vår säng och väggen...
Svar
11
· Visningar
560
Senast: Eloise
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
Kropp & Själ Jag har troligen åkt på nån form av stressutslag. Det kliar så jag blir tokig, självklart mest nattetid också. Har kontaktat vården och...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 946

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2
  • Bildtråd