Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skit. Jag är fortfarande inte fullt återställd efter köraren vid fjärde vaccinationsdosen i onsdags.
Hoppas vakna frisk och kry imorgon bitti :up:

Ovanpå biverkningarna så vaknade jag med en släng kristallsjuka. Blev tvungen att huka över toastolen, till hundens stora förtvivlan. Älskade lilla hundskrutt. Han pep och gnällde bredvid mig. Jag försökte trösta mellan hulkningarna. :D
 
Brutit ihop. Kommit igen. Brutit ihop och varit som vanligt. Rena karusellen :rofl:
Pratat med mamma om allt möjligt. Saker vi inte pratat om på många många år. Och vissa saker kanske aldrig pratat om tidigare. Så jobbigt. Men bra att få ur sig skit, frustration och tankar. Stora som små.
Hon är en så enormt stark människa. Jösses alltså. Tänk om jag kunde vara bråkdelen så stark som henne så hade jag fixat alla möjliga grejer mycket mer smidigt.
 
Ja! hoppas din kompis kan sova gott!
Tror det, bara jag slutar ta kort på henne hela tiden
16452932379864525142742987211958.webp
 
Suck. Makens jobbiga kompis vill låna pengar till en radiostyrd bil. 4000 kr. Och min käre man är för snäll för att säga rakt ut nej. Vi behöver de pengarna själva, och ärligt talat tycker jag att kompisen får spara pengar till sina leksaker som alla vi andra.
 
Håller med!
Har man pengarna "över" och kan hosta upp dom ur bakfickan en vanlig tisdag - ok. Men inte annars :mad: Inte ok alls @sthu
Helt orimligt. Jag skulle vägra!
Jag håller helt med. Det är inte rimligt alls. Och vi har gott om egna utgifter, med läckande tak och grejer. Men min man är så äckligt snäll att han inte kan säga nej rakt ut. Men i det här fallet hade det varit snällare att bara säga nej, utan krusiduller.
 
Jag håller helt med. Det är inte rimligt alls. Och vi har gott om egna utgifter, med läckande tak och grejer. Men min man är så äckligt snäll att han inte kan säga nej rakt ut. Men i det här fallet hade det varit snällare att bara säga nej, utan krusiduller.
Fast snäll?
Det känns ju inte så snällt mot er eftersom ni behöver pengarna till annat. Så det drabbar ju dig och honom liksom..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
727
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 586
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 382
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp