Men vilket stolpskott. Förlåt men....Och nu är det inte 4000 längre. Det behövdes visst lite grejer till, så närmare 5000.
Men nu sa maken faktiskt ifrån. Han hittade en bil för 1500, som han kunde sponsra lite i inköp, men det dög inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vilket stolpskott. Förlåt men....Och nu är det inte 4000 längre. Det behövdes visst lite grejer till, så närmare 5000.
Men nu sa maken faktiskt ifrån. Han hittade en bil för 1500, som han kunde sponsra lite i inköp, men det dög inte.
Det var det bästa ord jag kom på i min egen irritation. Dumsnäll och smått korkad ligger närmare till hands just nu.Snäll är väl ändå inte riktigt rätt ord i sammanhanget..?
Man behöver inga såna vänner!Det var det bästa ord jag kom på i min egen irritation. Dumsnäll och smått korkad ligger närmare till hands just nu.
Gratulera honom!Yes! Där sa han nej, klart och tydligt!
Bra jobbat!Yes! Där sa han nej, klart och tydligt!
Han ska få en stor blöt puss när de pratat färdigtBra jobbat!
samma bekymmer här. Jag har sparat tio år hela mitt liv. Äldsta pärmen töms och återanvänds.Fick psykbryt på mina bankpapper, och attackerade alla mina 15 pärmar som är knökfulla med viktiga papper. Har kontoutdrag från typ 1994 och fakturor från 2000 bland annat. Mamma har alltid hävdat bestämt att allt precis allt ska sparas. Dessutom hade jag allt halvt blandat halvt ordnat.
Nu kollade jag i stället upp vad som ska sparas och vad som inte behöver sparas. Tror jag slängde 80% av allt. Så himla skönt!
Nu måste jag bara köpa hålslagare så att jag i morgon kan sätta in alla grejer i en fin organiserad ordning. Frågan är vad jag ska göra med pärmarna som blir över
Vad duktig hon är som åker själv.Jag har köpt tågbiljetter inför min och 28-åringens fjällresa
Om en stund är det dags att byta om till civila kläder så jag kan köra till Lund för att lämna dottern på centralen
Vad duktig hon är som åker själv.