Japp, var själv. Gör aldrig såna saker bland andra.Bra. Var du själv sist det hände innan du åkte in?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, var själv. Gör aldrig såna saker bland andra.Bra. Var du själv sist det hände innan du åkte in?
När en gallerist skrivet det är det allvar! Och hey - det finns väl inget BÄTTRE tillfälle än en pandemi egentligen?
När en gallerist skrivet det är det allvar! Och hey - det finns väl inget BÄTTRE tillfälle än en pandemi egentligen?
Skämt åsido, det är väldigt välförtjänt!
Funkar såna pusselmattor bra?Jag och 26-åringen pusslade till 2-tiden inatt
Idag sovmorgon följt av stallet där vi tömkörde varsin ponny. Dusch, mer pussel, hämta dottern i Röstånga och matlagning.
Nu ska dottern lägga sig och vi ska pussla lite mer
"Erkänner"? Det känns ju märkligt att hålla inne med för sin sambo under rådande omständigheter...? Hoppas du klarar dig undan iaf!Alltså...
Sambon erkänner nu för en liten stund sen att han haft feber,
Trodde bara att han kännt sig lite krasslig extrem trötthet och lite allmänt risig och därför varit hemma.
Jag är nu rättorolig ska erkännas.
Skämt åsido, det är väldigt välförtjänt!
Alltså, på nåt vis känns det helt naturligt? Nu känner jag dig ju inte irl, men det låter baserat på vad du skriver här som lite typiskt dig ändå? Och tror väl alla som kollade på utvecklandet av din målningspsykos blev lite förbluffade över hur bra det blev redan i första försöken.❤❤
Men så märkligt allting. Vem hade kunnat förutspå detta när jag köpte mina första färger för ett halvår sen
Alltså, på nåt vis känns det helt naturligt? Nu känner jag dig ju inte irl, men det låter baserat på vad du skriver här som lite typiskt dig ändå? Och tror väl alla som kollade på utvecklandet av din målningspsykos blev lite förbluffade över hur bra det blev redan i första försöken.
❤❤
Men så märkligt allting. Vem hade kunnat förutspå detta när jag köpte mina första färger för ett halvår sen
Det går inte att importera?De är tyvärr unika för Skottland så du får flytta hit om du ska ha en chans!