Var fick du tag på den?Det gör jag också! Min robotdammsugare har två ben, pratar mycket och är påminner märkligt mycket om min sambo
Jag har bara en fyrbent som skräpar ned mer än vad den städar upp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var fick du tag på den?Det gör jag också! Min robotdammsugare har två ben, pratar mycket och är påminner märkligt mycket om min sambo
Fy jag tycker verkligen synd om dig @tuaphua
Hur länge har du varit sjuk?
De är tyvärr unika för Skottland så du får flytta hit om du ska ha en chans!Var fick du tag på den?
Jag har bara en fyrbent som skräpar ned mer än vad den städar upp
Unikt för Skottland???!De är tyvärr unika för Skottland så du får flytta hit om du ska ha en chans!
Är ingen läkare men säger ändå att du ska stanna kvar. Du är ju inte så stabil än va?Funderar på om jag ska be om att bli utskriven imorgon eller om jag ska stanna kvar på psyk och göra medicinhöjningarna här.. Har otroligt svårt att vara här, men vet att förstå veckan är värst innan man vänjer sig.
Får se vad läkaren säger imorgon.
Får bo hos en kompis när jag blir utskriven och sedan kommer mamma ner i helgen. Så här stöd om det skulle bli något.Är ingen läkare men säger ändå att du ska stanna kvar. Du är ju inte så stabil än va?
Bra. Var du själv sist det hände innan du åkte in?Får bo hos en kompis när jag blir utskriven och sedan kommer mamma ner i helgen. Så här stöd om det skulle bli något.