O när du ätit upp den blir den Tom&JerrysJag sprang ned till affärn och panikhandlade en Ben&Jerrys, en påse popcorn och en vermouth.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
O när du ätit upp den blir den Tom&JerrysJag sprang ned till affärn och panikhandlade en Ben&Jerrys, en påse popcorn och en vermouth.
Vad är sima?Sitter med ett glas sima. Blev riktigt lyckat i år! Inte för sött, perfekt smak!
Innehåller citroner, apelsiner, socker och jäst. Traditionsenlig dricka - alltid, alltid till Valborg. Ingen vår utan simaVad är sima?
Ha Ha.O när du ätit upp den blir den Tom&Jerrys
Jäst också? Den måste stå ett par veckor eller så med andra ord?Innehåller citroner, apelsiner, socker och jäst. Traditionsenlig dricka - alltid, alltid till Valborg. Ingen vår utan sima
Har druckit det sen liten skrutt. Du må prova!!
Recept?Innehåller citroner, apelsiner, socker och jäst. Traditionsenlig dricka - alltid, alltid till Valborg. Ingen vår utan sima
Har druckit det sen liten skrutt. Du må prova!!
Honom har jag inte hört om förut, heter han så på Youtube?Jodå dem vet jag om Ett tips är John Wolfe. Vet inte om han har folk som textar åt honom men han pratar tydligt och ganska långsamt så den automatiska fungerar oftast perfekt på hans videos. Kan bli fel på något ord i bland men inte jätte ofta och oftast fattar man ändå vad som menas.
Typ när han säger "be forewarned" blir det "before warned" och så är det det enda felet i texten på en timmes video
Den kan stå hur länge som helst men jag orkar inte vänta. Fick stå några dygn bara.Jäst också? Den måste stå ett par veckor eller så med andra ord?
Oj! Jag vet faktiskt inte brukar mest gå på känn. I år hade jag större del farinsocker än vanligt strösocker menRecept?
Huh, aldrig hört talas om men det är inget som man gör i en handvändning heller, man behöver stora hinkar!Mia hittade detta: lika delar av både socker och farinsocker i denna variant
https://www.tasteline.com/recept/finsk-sima-till-valborg/
Jepp, han spelar mest skräckspel men även ett och annat actionspel Inser dock att youtubes automatiska text inte tar med ljud i spelen. Men han kanske också har fans som gör egna subsHonom har jag inte hört om förut, heter han så på Youtube?
Japp rejäl kastrull behövs. Men så värt detHuh, aldrig hört talas om men det är inget som man gör i en handvändning heller, man behöver stora hinkar!