Varit ovanligt lugnt på psyk när jag varit här, tills nu då en kvinna fick ett rejält utbrott och blev bältad.
Märks iaf var man är då.
Märks iaf var man är då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inser att nu vet "alla" vem jag är som bodde i samma område för X antal år sedan (om dom också hänger här nuförtiden)+ @MJLee för er vetskap så har jag en gång i tiden haft en ilsket KNALL-GUL (kanariegul!!) ford fiesta
Jag döpte den till Kycklingen, medans käre far döpte den till Brevlådan... (ja, den hade taklucka också)
Har druckit för mycket kaffe med baileys. Nu mår jag kaffe-illa.
Kanske psykologiskt typ att det är personen som spelar som utsätts för det läskiga och då är det lugnt? Vem tittar du på? Kanske kan jag hitta någon ny rolig.Varför är det lättare att se på skräck dataspel när någon annan spelar det på Youtube Jag skulle aldrig spela dem på egen hand, jag gillar inte skräck, men att se någon annan reagera är okej
Antagligen för att jag kan se bort vid behov
Inte så orelaterat trots alltVisa bifogad fil 50061
Vaxat bilen! blev jätte bra.
Helt orelaterat. Visste inte att revaxör funkar så bra, fick ut en massa vax.
Älskar Ghibli!Såg att mina favoritfilmer av studio Ghibli kommit på Netflix nu, är själv hemma, barnet somnade tidigt men så infinner sig inte lusten att se dem nu
Åhhh Ghibli Blev genast sugen på typ alla filmer han gjort.Såg att mina favoritfilmer av studio Ghibli kommit på Netflix nu, är själv hemma, barnet somnade tidigt men så infinner sig inte lusten att se dem nu
Nej fy! Kan inte dricka något annat än vatten nu, bläää! Vatten och sömn är nog bästa medicinen.Drick lite mer Baileys straight så ska du se att det ordnar sig. Skål!
Nej fy! Kan inte dricka något annat än vatten nu, bläää! Vatten och sömn är nog bästa medicinen.
Nejnej, dricker inte whiskey! Eller någon alkohol över 20% pga smakar acetonDet måste bli extremt sliskigt med "irish" på baleys, inte konstigt att du mår illa! Du måste köra riktig irish!
Nejnej, dricker inte whiskey! Eller någon alkohol över 20% pga smakar aceton
Tittar på Sagan om Ringen ! Det är 19 år sen den släpptes och jag såg den första gången !!