Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har målat en sväng tidigare ikväll och nu har jag tryckt i mig detta (japp jag gillar koriander ;) )
Jag gjorde en snabb limesås till och det blev mkt lyckad 🤤 Pimplade ett glas Yarden chardonnay till.

08888474-F7EA-4249-9CFE-8806828CD4B1.jpeg
 
Varför är det lättare att se på skräck dataspel när någon annan spelar det på Youtube :angel::D Jag skulle aldrig spela dem på egen hand, jag gillar inte skräck, men att se någon annan reagera är okej :p
Antagligen för att jag kan se bort vid behov :angel:
 
Varför är det lättare att se på skräck dataspel när någon annan spelar det på Youtube :angel::D Jag skulle aldrig spela dem på egen hand, jag gillar inte skräck, men att se någon annan reagera är okej :p
Antagligen för att jag kan se bort vid behov :angel:
:D Kanske psykologiskt typ att det är personen som spelar som utsätts för det läskiga och då är det lugnt? Vem tittar du på? Kanske kan jag hitta någon ny rolig.

Spelar just nu Outlast 2, och har gapflabbat flera gånger :angel: är inte så rädd av mig :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
66 67 68
Svar
1 356
· Visningar
37 712
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
968
Senast: Cattis_E
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
405
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp