Skulle rida idag, men mår för dåligt för att åka dit. Tog mig upp ut sängen för att äta glass, sedan på jag mig igen.
Kass dag.
Kass dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kanske kan söka fondmedel för behövande. I år får man haft max 189 200 före skatt förra året i inkomst om jag inte minns fel.Det blir till att leva på "pasta och nudlar"-diet i maj. - Men det känns bra att ha gjort rätt för sig i alla fall, även om man tycker att vården borde kunna dela upp betalningarna liiite snällare, när man har hyra och andra räkningar att betala också. *svett*
Fick ett mail av en konst"curator" som ville komma och kolla på mina tavlor. Hen kommer imorgon!
Känns spännande att ngn med "koll" faktiskt ska se dom. Hen verkade iaf trevlig så har inget att förlora på att hen kommer ut. Worst case tycker hen att jag är värdelös, men jag är ju helt oskolad och har målat ett halvår så kan ju alltid falla tillbaka på det.
Fick just en bild på min lilla namne. En ÅF föder upp Amerikanska miniatyrhästar. Hon döpte senaste fölis till mitt namn. Nu fick jag film på när den lille attitydfulla och tuffa tjejen rejsade runt i hagen. Hon är hela 27 cm hög och var iklädd hundtäcke. Täcket innan detta var i strl för att passa en Foxterrier.
Så tråkigt att jag inte kunnat hälsa på iom Corona-livet. Men kul med film!
Fick precis reda på att min syster testat positiv för Corona. Hon jobbar som sjuksköterska så inte helt oväntat men ändå.
Än så länge har hon mest som en vanlig förkylning med lite feber och värk. Hoppas det inte blir värre.Shit! De va inte stort!
Vad tråkigt! Hoppas hon inte är/blir allvarligt sjuk.
Shit! De va inte stort!
Vad tråkigt! Hoppas hon inte är/blir allvarligt sjuk.
Fick just en bild på min lilla namne. En ÅF föder upp Amerikanska miniatyrhästar. Hon döpte senaste fölis till mitt namn. Nu fick jag film på när den lille attitydfulla och tuffa tjejen rejsade runt i hagen. Hon är hela 27 cm hög och var iklädd hundtäcke. Täcket innan detta var i strl för att passa en Foxterrier.
Så tråkigt att jag inte kunnat hälsa på iom Corona-livet. Men kul med film!
kul om hen gillar det om inte skit samma.Fick ett mail av en konst"curator" som ville komma och kolla på mina tavlor. Hen kommer imorgon!
Känns spännande att ngn med "koll" faktiskt ska se dom. Hen verkade iaf trevlig så har inget att förlora på att hen kommer ut. Worst case tycker hen att jag är värdelös, men jag är ju helt oskolad och har målat ett halvår så kan ju alltid falla tillbaka på det.