Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blåser nåt förjävligt här idag! Plockade ihop utspridda utemöbler förut och sen tog jag en ridtur. Skönt att ha häst (2 av 3 har vilodag) och hund motionerade så måste jag inte ut om jag inte vill sen.
Ska städa lite nu och sen kommer en kompis till yngsta dottern och efter lunch ska jag skjutsa äldsta dottern till en kompis.
 
Har jag blivit introvert av corona-krisen?
En gammal bekant hörde av sig och ville ses/umgås. Jag har noll sug efter det. Minns även henne som väldigt normtrevlig, rätt tråkig och väldigt karrärsfokuserad. Kanske är det därför? Jag tänker att jag inte funkar så bra med karriärmänniskor eftersom vi inte har så mkt gemensamt. Fast samtidigt så stämmer det ju inte. Har flera nära vänner som är väldigt drivna, med bra karriärer och massa kreddiga grejer på gång. Kanske bara har blivit introvert helt enkelt? Oklart att man kan bli det helt plötsligt sådär?

ONT: Jag dricker kaffe.
 
Har jag blivit introvert av corona-krisen?
En gammal bekant hörde av sig och ville ses/umgås. Jag har noll sug efter det. Minns även henne som väldigt normtrevlig, rätt tråkig och väldigt karrärsfokuserad. Kanske är det därför? Jag tänker att jag inte funkar så bra med karriärmänniskor eftersom vi inte har så mkt gemensamt. Fast samtidigt så stämmer det ju inte. Har flera nära vänner som är väldigt drivna, med bra karriärer och massa kreddiga grejer på gång. Kanske bara har blivit introvert helt enkelt? Oklart att man kan bli det helt plötsligt sådär?

ONT: Jag dricker kaffe.

Det ska nog till lite mer för att man ska ha blivit introvert, än att man inte vill umgås med någon man tycker är tråkig :p .
 
Det ska nog till lite mer för att man ska ha blivit introvert, än att man inte vill umgås med någon man tycker är tråkig :p .

Fast jag försöker nog undvika att umgås rent allmänt...? :rofl:
Å andra sidan så har jag ett minne av att vi inte var värsta matchen heller. Hon kanske är desperat pga coronan och därför vill umgås med mig pga det?
 
SVINKALLT idag 🥶 !! Inte det minsta trevligt väder att vara ute i, men blåser gör det så hänga tvätt kan nog funka bra :up: .

Har en surdeg på jäsning, så jag ser fram emot lite gott nybakat bröd senare idag. Och så måste jag tänka ut dagens mat. Tror på korvgryta med ris/makaroner. Det är alltid gott med en het gryta en kylig dag. Dessutom jättebra mat att ta med sig till jobbet imorgon......
 
Kallt här också idag, jag har inte ens ställt ut palmerna.. men shiban diggar sin solsäng ändå så jag måste leva med dörren öppen. Jag borde kräva henne på halva energiräkningen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
755
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 682
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 121
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp