Blir mer än det.. Men har ingen aning om det blir typ 3 eller 5 kg typ.. Men får väl gissa..Du kanske kan uppskatta den och sedan lägga på lite marginal. Ofta är ju minsta vikt för ett paket sådär 2kg och kanske går att veta att det blir mindre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir mer än det.. Men har ingen aning om det blir typ 3 eller 5 kg typ.. Men får väl gissa..Du kanske kan uppskatta den och sedan lägga på lite marginal. Ofta är ju minsta vikt för ett paket sådär 2kg och kanske går att veta att det blir mindre?
Är det bara vikt posten går på? För är en rätt stor kartong..
Tack!! Du gjorde det här betydligt enklare.Spelar viss roll även med storlek. Men gränsen går typ vid stor som flyttkartong.
Visa bifogad fil 99682
Ja, det har varit en dröm för mig hur länge som helst så jag är vansinnigt taggad (och det är maken också, även om det muttrades lite över den tidiga timmen )! Har alltid varit väldigt fascinerad av djur och natur och då känns Costa Rica som helt rätt ställe att åka till. Det är tydligen inte ovanligt att stöta på sengångare, apor och diverse exotiska fåglar i trädgården till huset vi ska hyra. Mitt enda problem är alla insekter och ödlor som kommer på köpet, men det får jag bara lära mig att hantera helt enkelt! Kan det bli mars snart?!Låter tvärtemot vad maken tycker som en helt fantastisk idé! Vore så häftigt att få uppleva riktig regnskog någon gång
Var nog eventuellt ännu mer fascinerad och road än barnet när hon och jag tillsammans besökte den lilla innomhus-regnskogen på universum
Äsch, nu blev jag sugen på kola! Får kanske unna mig en påse efter eftermiddagens läkarbesökPausar med lunchsmoothie efter en intensiv men produktiv jobb-förmiddag. Skönt att känna att jag kommer framåt, igår var det som att kämpa sig igenom ett tjockt hav av kola (inte på ett bra sätt alltså, även om kola nu råkar vara väldigt gott). Chefen har också skärpt sig sedan igår, jag tror han kände av mina smått, eh, frustrerade vibbar
Men hjälp han har tydligen köpt biljetter till typ allt?Haha min chef kom instormande "asså vafan den där hopptävlingen du vet?" Jag:
Kopplar till slut och frågar "Du menar Sweden International Horse Show?"
Han: "Ja exakt, när är den? får jag gå på den?" Jag förklarar att självklart får han? De vill ju sälja biljetter osv.
"Fan va kul! Jag ska gå, jag köper biljetter nu!" utbrister han och skuttar iväg.
Ehhh? Vad hände? Fattar noll Hoppas jag slipper se honom där, får gömma mig nere i stallarna för det mesta