Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snytbagge?Sitter å funderar på vad det här är för några. Stenhård kropp och återkommer lite då och då. Tycker de är minst lika jobbiga som tvestjärtarna som hittar in, enda skillnaden är att jag vet va de är då.
Har försökt googla, men hittar inte.
Visa bifogad fil 99493
En vivel av något slag, ser dock inte vilken sort. Kanske öronvivelSitter å funderar på vad det här är för några. Stenhård kropp och återkommer lite då och då. Tycker de är minst lika jobbiga som tvestjärtarna som hittar in, enda skillnaden är att jag vet va de är då.
Har försökt googla, men hittar inte.
Visa bifogad fil 99493
Snytbagge?
Insekt som nyper sig fast och som finns där träd/spån finns.
Ingen aning vad det år för något. Finns inte så mycket trä/spån i lägenheten och har bara sett den på golven eller på toan.En vivel av något slag, ser dock inte vilken sort. Kanske öronvivel
Tydligen ska man göra de ska prata med vårdcentralen med idagVarför linda? Ingen sa ett pip om någon linda eller annat när jag fick en hov 2ggr i låret
Om du inte är rädd så kan du testa om den nyper sig fast om du sätter den på ett finger. Då är det en snytbagge.Ingen aning vad det år för något. Finns inte så mycket trä/spån i lägenheten och har bara sett den på golven eller på toan.
Vet inte vart de kommer in.
Ett tag trodde jag att de kom för jag hade varit dålig på att städa, så städar så gott det går numera men de dyker upp ändå.