Gör de , bara berätta hur du vill ha de . Många gånger så möts man alltid på mitten. Men som sagt jag ger dom fria tyglar på mitt hår . De är alltid lika kul att gå dit.Tack, ska testa de!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör de , bara berätta hur du vill ha de . Många gånger så möts man alltid på mitten. Men som sagt jag ger dom fria tyglar på mitt hår . De är alltid lika kul att gå dit.Tack, ska testa de!
Jag brukar aldrig ha mer krav än ”inga konstiga färger”. Sen får de göra vad de billGör de , bara berätta hur du vill ha de . Många gånger så möts man alltid på mitten. Men som sagt jag ger dom fria tyglar på mitt hår . De är alltid lika kul att gå dit.
Jag brukar säga lite mörkare på vintern , lite ljusare på våren så man aldrig blir blek i huvudet för att de är nyfärgat hårJag brukar aldrig ha mer krav än ”inga konstiga färger”. Sen får de göra vad de bill
Jag har hört att salong Rudy också ska vara bra men aldrig testat.
Varför linda? Ingen sa ett pip om någon linda eller annat när jag fick en hov 2ggr i låretLigger I sängen och letar skydd till låret så de blir stabilare. Blir knäpp på elastiska lindan , snurrar ju 10 varv runt sig själv så fort man drar upp och ner byxorna
Får de göra så? Byta ner till en traktor? Notis to me self kolla upp ev lånetid innan servis bokas...Ja just det,sen ska jag lämna in Kugan på service ,där är jag inte ett dugg styrande, vad värre var är att utbytesbilen är en volvo
Jag förslog att jag skulle ha chefen/ägarens BMW suv istället. Tycker det var ett ok förslag o byte för någon dag.Får de göra så? Byta ner till en traktor? Notis to me self kolla upp ev lånetid innan servis bokas...