Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på möte och det låter typ som att vi inte kommer få någon lön? Nu har inte den punkten kommit upp än men på introduktionen lät det typ så? Vad är det som händer? :banghead:
Hoppas det bara är som vanligt att hen som pratade är kass på engelska så det blir lite knas i bland. :cautious:
 
Sitter på möte och det låter typ som att vi inte kommer få någon lön? Nu har inte den punkten kommit upp än men på introduktionen lät det typ så? Vad är det som händer? :banghead:
Hoppas det bara är som vanligt att hen som pratade är kass på engelska så det blir lite knas i bland. :cautious:
Haha, ja. Bedrövligt uttryckt av hen som pratade på introduktionen. Lön blir det :D
Hade dock inte blivit förvånad :angel:
 
De borrade i huset hemma, så bestämde mig för sitt plugga efter lunch (de brukar faktiskt ha borrat klart då). Tyckte det var en bättre plan med kaffe, varm choklad, ostmackor och bok. På bryggan. Och BAD :love:

836525F1-0298-4A15-8CC7-70CA29BF3B3A.jpeg


Edit: de började just borra på huset bakom mig 🤣
 
Började ju gå hos en jättebra psykolog tidigare i år. Idag fick jag veta att hon ska sluta :cry: Vet inte vad som kommer hända sen, om jag ska "börja om" med någon ny eller om det inte blir något mer. Det enda jag vet är att jag inte känner mig färdig-terapiad.

Jag vill inte att hon ska sluta! :cry: Tror ni att jag kan tvinga henne att stanna kvar? :angel:
(Bara för klargörande: sista meningen var inte helt seriös :D)
 
Det blev inte jobb för mig idag, så nu har jag ätit lunch och funderar på hur eftermiddagen ska bli. Borde passa på att städa massor nu när jag ändå bara går hemma. Och kanske söka fler jobb istället för att bara gå och hoppas på att få ett samtal med jobberbjudande från företaget där jag var på intervju i torsdags... Usch. Jag kommer bli så deppig om jag inte får det jobbet, men det känns som om det är ganska troligt att de ger det till någon annan trots allt.
 
Snart snart får jag bege mig hem. Nåja, några timmar kvar.

Längtar till ridskolan, men är lite nervös i dag då jag kommer behöva nyttja den bedrövliga bussförbindelsen dit. Måste pricka bussen på väg dit annars blir jag försenad en timme, och jag hinner inte med den innan som går 2 timmar innan. Dessutom brukar busschauffören helt sonika glömma att stanna - vilket innebär att man blir avsatt flera kilometer åt fel håll och då behöver springa i ridskor och med stor packning dessa kilometer för att hinna till ridskolan.

Mest jobbigt är det dock efteråt. Då måste jag pricka sista bussen som går ganska snart efter att lektionen tagit slut. Måste dessutom springa ca 1km för att hinna med den. Annars är jag strandad på ridskolan :angel:

Dumma pappa som tar sin bil när jag vill ha den :o:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 122
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
699
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp