Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra att du avstår! Vi vill inte läsa dom rubrikerna sen... "person med egengjord hang glider krachade i äppelträd"I min del av Skåne är det sol o skåneblåst, hade tänkt lägga klart sista plasttaket på uterummet, men så nääääääää.
Ah är det där den här helgen.Varit i Filipstad på morgonen och handlat marknasgodis och promenerat omkring.
Sen hem och bytte om innan Truleman väntade Just kört honom och han står och myser på gången en stund innan utgång.
Ja En släkting till min mammas man var på oss när vi träffades på Gotland att vi var tvungna att komma upp dit. Det bor där uppe och tyckte att ett besök i Filipstad skulle vi skriva upp på listanAh är det där den här helgen.
Jag blandar alltid ihop vilken helg det är var. 2 veckor till det är här har jag iaf koll på.Ja En släkting till min mammas man var på oss när vi träffades på Gotland att vi var tvungna att komma upp dit. Det bor där uppe och tyckte att ett besök i Filipstad skulle vi skriva upp på listan
Så härligt! Hoppas det blir en riktigt bra föreställningÄr på operan ska se Rigoletto. Är en del av Göteborgs kulturkalas så är gratisföreställning. Man fick dock vara väldigt snabb på biljetterna jag var inne två minuter efter släppet då var det inte många biljetter kvar.
Kan bjuda på lite utsikt. Kortet tagit inifrån operan en trappa upp fantastiskt väder idag så tog en promenad hit.
Visa bifogad fil 99432
Åh! Det missade jag. Hade velat se den. Men hoppas du får en bra föreställning.Är på operan ska se Rigoletto. Är en del av Göteborgs kulturkalas så är gratisföreställning. Man fick dock vara väldigt snabb på biljetterna jag var inne två minuter efter släppet då var det inte många biljetter kvar.
Kan bjuda på lite utsikt. Kortet tagit inifrån operan en trappa upp fantastiskt väder idag så tog en promenad hit.
Visa bifogad fil 99432
Okej, promenaden har blivit framskjuten. Nästa avgång förväntas klockan 15:00