Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast gör en verkligen det som standard? Jag har för mig att när jag tog en titt för många, långa år sedan var det inte ett alternativ, utan då ströp/kapades bara äggledarna och då får en ju mens ändå. Så bortkastat trauma, tid och allt annat.Inga hormoner behövs om livmodern plockas ut iom att det är äggstockarna (som ju blir kvar) som producerar hormoner.
Nä, att plocka bort den är inte standard. Det får man garanterat trilska sig fram till, men om man får livmodern bortplockad så behövs inga hormoner.Fast gör en verkligen det som standard? Jag har för mig att när jag tog en titt för många, långa år sedan var det inte ett alternativ, utan då ströp/kapades bara äggledarna och då får en ju mens ändå. Så bortkastat trauma, tid och allt annat.
De är underbara. Speciellt kalvarna är ju utsöta!Åhhh! Jag vill också ha ko-grannar. Drömmen ju.
Åh, kalvar. ❤De är underbara. Speciellt kalvarna är ju utsöta!
Jag kan ha kastat åt några av dem ett par äpplen var.
Men tyvärr blir det väl inga hjortar där då. Iofs är det begränsad tid de ska gå där. Men staketet kanske hindrar hjortarna sen.
Check på den. Min tanke var mest att plocka ut hela paketet. Tror inte att jag skulle få endera beviljat, fast nu börjar jag ju vara så gammal att det borde börja avta så smånignom ändå! Fingers crossed.Nä, att plocka bort den är inte standard. Det får man garanterat trilska sig fram till, men om man får livmodern bortplockad så behövs inga hormoner.
Kanske fanns en syster no2 i filmenAtt den hette En värsting till syster 2 gav dig ingen ledtråd?
2 av 3 var ju inte illaHemgjord nyponsoppa, världens godaste jordgubbs-mazarin och F1.
Visa bifogad fil 99363
Efter 7 timmar så har jag följande resultat:nä om man skulle ta och tröstäta ngt medan man stirrar på kontorsnoden som numera degraderats till klädkammarnod
Maträtten Bulgarien?Inte riktig Bulgarien som så eftersom den serveras som bibimbap. Men den går nog ner ändå Visa bifogad fil 99370
Maträtten Bulgarien?
Samma härDen andra är så bra att jag inte ens visste att en etta fanns förrän låååångt efter