Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var även hos tandläkaren akut idag. Tror jag lyckades få fast en bit popcorn i tandköttet, fick så ont att hela huvudet dunkade igår och det hjälpte inte med tandtråd eller tandborstning.

Fyfan, åker aldrig till någon annan tandläkare än min egen privata. Det här var verkligen tortyr där dom drog tandpetare med räfflor på tandkött mellan två tänder som var extremt inflammerat så att blodet bara rann och jag störtgrät. Jag är inte smärtkänslig men herregud vad ont det gjorde, jag sa att det nog skulle hjälpa med bedövning men det fick jag inte förens dom skulle göra rent med ultraljud. DET GÖR JU INTE ENS ONT.
 
Har landat i sängen efter vad som känns som en lång dag och ska vila lite. Känner mig lite deppig och ångestig men hoppas att lite ordentlig återhämtning ska råda bot på både det och huvudvärken och tröttheten som återigen tagit över min kropp. Sen hoppas jag på en fin och mysig lördagskväll bara jag och samb... MAKEN ;)
 
IMG20220903092754.webp

Jag sitter visst på någons plats.
 
Var även hos tandläkaren akut idag. Tror jag lyckades få fast en bit popcorn i tandköttet, fick så ont att hela huvudet dunkade igår och det hjälpte inte med tandtråd eller tandborstning.

Fyfan, åker aldrig till någon annan tandläkare än min egen privata. Det här var verkligen tortyr där dom drog tandpetare med räfflor på tandkött mellan två tänder som var extremt inflammerat så att blodet bara rann och jag störtgrät. Jag är inte smärtkänslig men herregud vad ont det gjorde, jag sa att det nog skulle hjälpa med bedövning men det fick jag inte förens dom skulle göra rent med ultraljud. DET GÖR JU INTE ENS ONT.
Fy fan, jag vägrar gå till jourtandläkare p.g.a. det sker sånt där varenda jävla gång jag varit tvungen att åka dit, en gång började de borra i en tand utan att ha gett bedövning ens en gång. Så numera står jag hellre ut med tandvärk tills dess att min privata tandläkare har tid.
 
Och nu ”okej det blir 512kr var, ska vi köra?!”
Jag: ”eh menar du 512 000?”
(Jag är typ Gerard Depardieu och har en lite högre alkoholtolerans dvs kan ändå tänka hyfsat klart 😆 )
 
Har sprungit 10 km, duschat och sedan (kors i taket) lyckats somna då jag tvingade mig ner i sängen efteråt. Händer extremt sällan att jag lägger mig ner under dagen, och ännu mer sällan att jag sover, men i dag gick det!

Nu bakar jag bröd och funderar på vad sjutton jag ska äta. Har exakt noll ork att laga något, och hittade en gorbys längst in i frysen. Funderar på om den skulle funka. Kanske kan lägga lite extra ost på :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 122
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
701
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp