Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har dock plockat såpbubbleförpackningar då iställetUsch. Mycket bättre och finare med såpbubblor tycker jag!
De är ju lättare att få tag på än en liten konfettibit.Har dock plockat såpbubbleförpackningar då istället
Men alltså jag räknar ju givetvis med att folk är så normala att de stoppar den på sig i väskan eller fickan. Vad är felet på folkHar dock plockat såpbubbleförpackningar då istället
Poppad popcorn? Duvorna städar bort det, eller vete/havregryn? Samma städbolag!Har dock plockat såpbubbleförpackningar då istället
Kanske är lika bra att kissarna föredrar den mindre fancy sanden . De mer tjusiga kristallerna har ökat med 24 spänn nu på en gång jämfört med 6 kr för sanden. Undrar lite lätt...Detta är ju bara ett enda exempel på precis allt som ökar..
Kommer någon har råd med något snart? Har hört nu att regeringen föreslår bidrag till hushållen för att kompensera (låt oss vara realistiska: ha råd med) elen. Hur galet låter det inte att ge bidrag istället för att se till att tex elen har en rimlig prisnivå ?!? Detta valår lär antagligen bli det intressantaste på bra länge...
Poppad popcorn? Duvorna städar bort det, eller vete/havregryn? Samma städbolag!
Jodå jag har varit inne och läst lite , nu när jag denna vecka är precis mellan två jobb har jag tid att läsa på mer än vanligt, mkt bra och intressant.Sverige måste antingen a) ge bidrag från statskassan, eg skattebetalarna, eller b) beskatta elbolagen eftersom vi har en fri marknad och är bundna till EU. Jag vet vad jag skulle föredra. Men det finns en valtråd.
Fö försöker jag samla mig och gå och handla. Jag har helt slut på tvättmedel och lite annat. Skrivit inköpslista och ska se om jag kan hålla mig till enbart den.
Brukar man inte kasta ris?Rosenblad (och andra blomblad) är väl också traditionellt och dessutom miljövänligt. Men för dyrt för att slänga efter brudparet gissar jag. Någon driftig person kunde dock innan plocka en massa maskrosor, hundlokor eller liknande och dela ut till bröllopsgästerna.
Känns som folk gått ifrån det?!?Brukar man inte kasta ris?
Brukar man inte kasta ris?