Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du någonsin har jobbat på universitet så inser man hur sjukt mycket man inte insåg pågick som student Konstanta vad jag kallar "high school fights" mellan professorerna osv. Ju högre universitetet är i rankningen ju värre är det Sjukt förvirrande till en början eftersom alla ska var så smarta med högt anseende.Det får mig att undra hur mycket drama jag missade i de skolor jag gick i, det hade varit roligt att få en insyn till
Minns bara en gång när SPM (specialskolemyndigheten) blev till SPSM (specialpedagogiska skolmyndigheten), det var ett antal lärare som hotade med att sluta då har jag för mig
Alltså förlåt men nu har fan influensers blivit FÖR lata! De orkar liksom inte koka pastan eller fylla salt/peppar när de ska duka för ett samarbete?!
Visa bifogad fil 98375
Hon kanske inte vet hur man gör
Haha jag sa exakt samma sak.Men herregud.
Alltså förlåt men nu har fan influensers blivit FÖR lata! De orkar liksom inte koka pastan eller fylla salt/peppar när de ska duka för ett samarbete?!
Visa bifogad fil 98375
Stor humor
Edit: Hade jag varit ansvarig på Royal Design hade jag nog krävt pengarna tillbaka...
Inte tillräckligt för att ha råd med salt och peppar?Taggade dom och min Instagram brinner upp nu
Men på riktigt det tar 2 min att koka färsk pasta? Undra vad hon fakturerat?
Inte tillräckligt för att ha råd med salt och peppar?
Ja trafiken verkar trigga ngt enormt! Lite olustig vetskap att så många män åker runt i trafiken på bristningsgränsen. En grej och de flippar. Känns ju sådär tryggt
Vad obehagligt! Själv har jag blivit knuffad ut i trafikerad gata när jag stod vid ett övergångsställe. Det kom en manlig cyklist bakom mig och jag hade en fot i cykelbanan. Och det tyckte han var orsak nog att i hög fart knuffa ut mig i gatan.
Så varför är det bara män som beter sig som idioter när de cyklar?
För Intresseklubbens räkning kan jag meddela att det här har hänt nu! Sedan igår kväll har en ny cirkel dykt upp men denna gången större, typ 5 cm, och liksom "ifylld" så det är rött överallt utom just invid själva bettet. Tidigare var den hälften så stor och det var mer konturen av cirkeln som var röd. Så glad att jag tog mig själv på allvar och sökte hjälp fort, för nu råder det ingen tvekan om saken längre. Skönt på sätt och vis, jag har gått och våndats lite över att jag kanske överdrev och tog upp vårdens resurser i onödan. Om det bara kunde sluta klia och domna så förbannatOm det är borrelia så dyker den röda cirkeln upp igen. Jag fick först en lite knepigt formad "cirkel" som jag inte var så säker på först och så försvann den, men efter ett tag så dök det upp en ny cirkel runt samma ställe. Doktorn konstaterade bara snabbt borrelia med en titt och jag fick recept direkt.
Men vänta inte om du mår sämre såklart
Åh, jag som alltid önskat mig en stridsvagn när jag jobbpendlar så jag kan avlägsna störande moment på vägen.Himla tur ibland att det är svårt att (legalt) köpa vapen i Sverige och inte gå in på närmsta ICA och handla en AR-15.
Jag fick aldrig någon ring utan ett stort, oregelbundet blåmärke som även svullnade upp och var glödhett. Kunde inte ens sova med ett lakan över bettet för det gjorde så ont. Huden sprack!För Intresseklubbens räkning kan jag meddela att det här har hänt nu! Sedan igår kväll har en ny cirkel dykt upp men denna gången större, typ 5 cm, och liksom "ifylld" så det är rött överallt utom just invid själva bettet. Tidigare var den hälften så stor och det var mer konturen av cirkeln som var röd. Så glad att jag tog mig själv på allvar och sökte hjälp fort, för nu råder det ingen tvekan om saken längre. Skönt på sätt och vis, jag har gått och våndats lite över att jag kanske överdrev och tog upp vårdens resurser i onödan. Om det bara kunde sluta klia och domna så förbannat
Åh fy fasen! Då är jag ganska nöjd med min hyfsat oskyldiga lilla cirkel som bara kliar och bränner/sticker lite lätt. Jag har tagit första dosen antibiotika nu och hoppas att den kickar in fortJag fick aldrig någon ring utan ett stort, oregelbundet blåmärke som även svullnade upp och var glödhett. Kunde inte ens sova med ett lakan över bettet för det gjorde så ont. Huden sprack!
Det vände dock snabbt efter jag fick penicillin.
Såg exakt samma spaning på Bloggbevakning i morseAlltså förlåt men nu har fan influensers blivit FÖR lata! De orkar liksom inte koka pastan eller fylla salt/peppar när de ska duka för ett samarbete?!
Visa bifogad fil 98375