Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh den är ju inte rolig alltså!Kaffemaskinen på jobbet är trasig
Det här är den enda... den strulade för några veckor sedan men har skött sig efter service. Nu verkar den ha gett upp...Åh den är ju inte rolig alltså!
Vi hade tur i somras när vår maskin gick sönder, det fanns en till på våningen över.
Kaffemaskinen på jobbet är trasig
När kaffemaskiner går sönder blir det väl revolt? En del av mina förra arbetsuppgifter var att fylla på och se efter kaffemaskinerna, det räckte ju med att se hur folk reagerade när vi skulle rengöra dem..
Vi hade fått sparken om kaffebönorna var slut i hela husetHär blir det definitivt total kris om kaffebönorna är slut. Den gången kaffemaskinen var trasig och behövde skickas in på service fick chefen snabbt sticka iväg till närmaste vitvaru-butik och inhandla en ny innan kafferasten (så nu har vi två!) annars hade vi nog helt klart behövt sluta för dagen redan vid tio!
Jag blev precis spottad på av en man?! Känner mig så sjukt kränkt och ledsen.
Jag cyklade på cykelvägen, minding my own business och lyssnade på podd. Hör hur någon plingar bakom mig så jag cyklar direkt in till höger så att personen kan cykla om mig. Då börjar han gorma och skrika och spottar på mig och fortsätter skrika. Jag fattar ingenting, hör inte heller vad han säger eftersom jag har hörlurar i med podden på.
Jag hinner skrika vad fan håller du på med medan han cyklar före mig. Jag fortsätter cykla och kommer nästan ikapp honom, har nu stängt av podden för att kunna höra honom bättre men det är mycket trafik runt om. Jag skriker igen vad håller du på med och han vänder sig om flera gånger och säger ”är det du igen?” och något jag inte hör. Han cyklar snabbare så jag pekar finger och skriker igen vad fan han håller på med. Då börjar han gorma något om mina knäskålar och cyklar sedan iväg. Alltså jag fattar ingenting
Han såg ”normal” ut, inte påtänd eller full, i 30-års åldern med hela och rena kläder.
Vi hade fått sparken om kaffebönorna var slut i hela huset
Sådant jävla sjukt beteende!!Vad obehagligt! Själv har jag blivit knuffad ut i trafikerad gata när jag stod vid ett övergångsställe. Det kom en manlig cyklist bakom mig och jag hade en fot i cykelbanan. Och det tyckte han var orsak nog att i hög fart knuffa ut mig i gatan.
Så varför är det bara män som beter sig som idioter när de cyklar?
Har en fullt ös medvetslös kaosdag på jobbet. Hittills 3 krismöten. Ett krismöte kvar. Samtidigt försöker jag bolla nya passersystemet och greja med att konfigurera det. Ska även göra 120 nya inpasserningstaggar till alla nya studenter. Samtidigt drar registratorn i mig och tycker jag kan börja med det nu. Jag ska även bygga en scen, och flytta grejer från 4 olika rum till källaren
Förklarade för min chef att detta inte riktigt funkar (inte ens för Gud liksom). Han hörde vad jag sa och fattade Så nu ska vi ha ett möte om hur sjutton allt detta ska lösas öht, men det mötet blir i morgon.
Inläggen om vissa mäns beteende i trafiken får mig att vilja bilda ett nytt land där bara kvinnor är välkomna och män endast efter en noggrann granskning
Även om det finns kvinnliga assholes så känns det som att det skulle bli ett säkrare land Rösta på mig om ni håller med
Alltså förlåt men nu har fan influensers blivit FÖR lata! De orkar liksom inte koka pastan eller fylla salt/peppar när de ska duka för ett samarbete?!
Visa bifogad fil 98375