De är jättegoda Dock måste man köpa märkes-cornichons visst, budgetalternativen är faktiskt mindre goda. Men jag får cornichons-cravings med jämna mellanrum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är jättegoda Dock måste man köpa märkes-cornichons visst, budgetalternativen är faktiskt mindre goda. Men jag får cornichons-cravings med jämna mellanrum.
TROR att de tänker att kålen ska liksom absorbera allt som är skit. Men MKT oklart
What the... Fick upp reklam med den där sedvanliga "du kommer inte att tro vad som ..." men det fanns två foton varav en av ett par fötter väl invirade i kålblad?? Med ett par gummisnoddar för att hålla dem kvar
Mycket får man se ..
Kål sägs ha antiinflammatoriska egenskaper, så det är nån gammal huskur sim tydligen blivit "upptäckt" igen.Jag undrar vad man tänker att man ska få ut av det förutom illaluktande fötter då
Budgetvarianterna har framför allt mindre crisp. Ungefär som när en köper picklade jalapeños.De är jättegoda Dock måste man köpa märkes-cornichons visst, budgetalternativen är faktiskt mindre goda. Men jag får cornichons-cravings med jämna mellanrum.
Jag kanske är en "grönsakallergiker" men jag tycker att färsk kål luktar ... kåligt, och då jag inte tycker om färsk sådan så blir det väl automatiskt att jag tycker att de stinkerKål sägs ha antiinflammatoriska egenskaper, så det är nån gammal huskur sim tydligen blivit "upptäckt" igen.
Huruvida det funkar? Tveksamt..
Sen kan väl jag tycka att färsk vitkål inte luktar speciellt illa, så att fötterna skulle stinka av att bli inlindad i vitkål ser jag inte som troligt.
Du är välkommen till vårat jobb. Där kommer de in på löpande band.Jag har aldrig sett en livs levande orm i frihet och tror att jag hade dött om jag gjort det så jag förstår din tös! Hade definitivt inte fått snålåka med mig heller!!!
Var glad för detKung Markatta? Aldrig hört talas om!
SyltlökÅh, haha!
Jag
Men åh, jag Älskar dem! Särskilt vissa tider på månaden! Nu när jag tänker efter vet jag ju att det heter så, men jag kallar dem mest minipickles!
Dottern kanske är som mig. Cravings!
Jag kan även få idiotsug på syltlök.
För somliga, mer eller mindre konstiga personer är det choklad liksom. Näver bäver i det här huset!
På tal om det pratar kortläsaren på macken svenska med mig om jag använder mitt svenska kort! Jag blev orimligt paff och förtjust när jag upptäckte det! Teknikens under!
Alla andra apparater skiter i vilket.
Kål sägs ha antiinflammatoriska egenskaper, så det är nån gammal huskur sim tydligen blivit "upptäckt" igen.
Huruvida det funkar? Tveksamt..
Sen kan väl jag tycka att färsk vitkål inte luktar speciellt illa, så att fötterna skulle stinka av att bli inlindad i vitkål ser jag inte som troligt.
Jag kan väl också kanske hålla med om liknelsen med hellre ett par snokar i gräset än hundra möss i väggen. Men däremot tycker jag att möss är väldigt, väldigt SÖTA. Om de inte hade förstört saker hade jag inte haft något emot dem alls. Om jag kan räddar jag dem t.ex. undan katten.... Så en och en i taget föredrar jag verkligen möss framför ormar !! Och huggormar och hundar går ju inte ihop, så helst inga sådana alls på min tomt.....Så är det ju! Fobier är svåra att integrera i vardagen, men lite sådär att hellre ett par snokar i gräset än hundra möss i husväggen. Lite som hellre en mycket dramatisk vaccination än ännu värre covid. Sedan finns det ju en gräns till slut ändå, jag tar inga fler sprutor.