Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var hittar man dom kvinnor du beskriver? Jovisst i 14-15 års åldern kanske.
Noll intresse för småbarn själv. Japp jag är man.
Dagar i soffan är nödvändiga emellanåtFörsöker att inte ha dåligt samvete över att det blir en dag i soffan
Speciellt när man ska börja jobba på måndagDagar i soffan är nödvändiga emellanåt
Vilken märklig kommentarVar hittar man dom kvinnor du beskriver? Jovisst i 14-15 års åldern kanske.
Noll intresse för småbarn själv. Japp jag är man.
What the... Fick upp reklam med den där sedvanliga "du kommer inte att tro vad som ..." men det fanns två foton varav en av ett par fötter väl invirade i kålblad?? Med ett par gummisnoddar för att hålla dem kvar
Mycket får man se ..
Stunden efter så var det fötter invirade i folie och sedan stående i gyttja/kol, underförstått att om man har folie runt fötterna så kommer det gyttja/kol ut från fötterna bra att veta!What the... Fick upp reklam med den där sedvanliga "du kommer inte att tro vad som ..." men det fanns två foton varav en av ett par fötter väl invirade i kålblad?? Med ett par gummisnoddar för att hålla dem kvar
Mycket får man se ..
Jag undrar vad man tänker att man ska få ut av det förutom illaluktande fötter dåDen har jag fått upp FLERTALET ggr här på Buke