Barnet har fått några presenter och nu ska vi fixa stallet. Hon ska rida båda ponnyerna och sen är det lite allmänt pyssel också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det lät nästan som en HaikuOnt i höfter och rygg.
Slut på allt utom Alvedon
Nåja det får gå
Det går framåt med alla uppgifter. Men nu ska jag ta en tur i MoS och inhandla lite förtäring och ev benskydd till det fotbollsspelande barnet :-)
Nu har jag stått i kö i 45 minuter för att få något att äta. Slutsatsen är att det är minst lika mycket folk som innan pandemin. Ca 30 minuter kvar till en viltklämma finnes i min och sonens händer.Ekenäs?
Skönt att vara hemma och slippa köNu har jag stått i kö i 45 minuter för att få något att äta. Slutsatsen är att det är minst lika mycket folk som innan pandemin. Ca 30 minuter kvar till en viltklämma finnes i min och sonens händer.
Skönt att vara hemma och slippa kö
Jag håller med,ser sååååååååå mumsigt ut och är blääääääää efter några slick, tur man har hund.Ätit en mjukglass i solen. Fick i mig hela den här gången blir alltid lika glad när jag hittar ett ställe där man kan välja storlek och köpa en liten. Annars har jag ett kluvet förhållande till mjukglass. Ser så gott och lockande ut men tröttnar fort på smaken och mer än halva brukar jag sällan äta nånstans där tar strösslet helt slut.